הפתעת יום ההולדת של ערן זהבי לאשתו שי

שי זהבי, ערן זהבי
שי זהבי, ערן זהבי | אינסטגרם

אשתו של כוכב גוואנגז'ו ר.פ, שכבר הפכה לגורו והשראה לאורח חיים בריא, חוגגת יום הולדת 32 ובעלה ממש לא שכח ודאג להעלות לה חיוך ישר על הבוקר! וגם: בקרוב הם יפתיעו עם עסק חדש

(גודל טקסט)

תגידו הרבה מזל טוב לאשת הכדורגלן האהובה עלינו מעבר לים, שי זהבי שחוגגת היום (שני) 32 חורפים! האישה הכי חטובה בעולם הכדורגל, שעשתה מהפך לפני ארבע שנים בחייה האישיים וכיום עם אלפי עוקבים ברשת משמשת כגורו והשראה לאורח חיים בריא הכולל תזונה וכושר, מתכננת, מסתבר, הפתעה גדולה לקראת השנה החדשה. ביום המיוחד של שי בשנה, בזמן שהיא חוגגת לה בסין את יום ההולדת, הרחק מהמשפחה והחברות הטובות, יש אחד שנמצא קרוב מאד ולא שוכח לברך אותה בענק.

ערן זהבי, החצי השני של שי, ובמקרה גם הכדורגלן הכי מעוטר בארץ בירך את אשתו לרגל יום הולדתה וחשף פרט מעניין ביותר: "השנה תהיה שנה מיוחדת בשבילך עם עסק חדש (וואי וואי מה מחכה לכן בנות) בטוח שתעופי לשמיים. התשוקה וההתמדה שלך תביא אותך למקומות שתרצי להגיע בעזרת השם. אוהב אותך חיים שלי, מזל טוב". כן חברים, בזמן שאתם צופים בזהבי שורף רשתות, האישה שלצידו כבר למעלה מעשור, עובדת במרץ על ביזנס משלה.

סקרנים? גם אנחנו. עד שהעסק החדש ייחשף, מה שאפשר לספר בינתיים שהוא מיועד לנשים בלבד כפי שכתב הכדורגלן והוא כמובן קשור לעולם ממנו מגיעה גברת זהבי. עולם הספורט. חוץ מזה הליגיונר פתח את היום הזה עם שלל פינוקים שהכין ליום ההולדת של אשתו, דוגמת פרחים ובלונים שמילאו את גרם המדרגות בביתם שבגוואנגז'ו ואת המשך החגיגות הזהבים יעשו בחופשה משפחתית הודות לפגרת החג הסיני שיחול בשבועיים הקרובים. המדור מאחל לשי המון מזל טוב, בריאות, אושר, אהבה ושנזכה לקבל חזרה לארץ הקודש את המשפחה הכי נוצצת בכדורגל הישראלי.


שי זהבי הבוקר. ערן הפתיע בענק! (אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 שנים אחורה מהיום שהחלטתי שעליי לשנות את אורח החיים בו אני חיה. השינוי היה קיצוני – גם מעבר למדינה הכי שונה מכל מה שהכרתי עד היום וגם שינוי תפיסתי לגבי איך אני רוצה לחיות את חיי. האם החיים שהייתי בהם עד היום היו טובים לי? הועילו לי? סיפקו אותי? כנראה שבאותה תקופה כן אבל הרגשתי שאני צריכה שינוי ומהר! אז הפכתי את חיי לבריאים, התמכרתי לספורט וכל השאר היסטוריה. אממה לפני 4 חודשים כנראה הגוף צרח לשינוי נוסף ואת השינוי הזה כבר לא כל כך אהבתי, הרגשתי שאני מתחילה לגנוב מתוק, וקצת פחמימה שפחות טובה לי, ועוד איזה טעימה מגלידה ו"הגניבות" הפכו להרגל והרגשתי שאני לא מצליחה לעצור את הכדור שלג הזה, כל כך רציתי לחזור להיות המשוגעת הזאת שלא אוכלת כלום אבל הבנתי, הבנתי שקיצוני זה אף פעם לא טוב, וגם אם זה מחזיק 4 שנים מתי שהוא הגוף יאותת לנו לשינוי, לעולם איננו יכולים ללכת על הקצה, האיזונים זה מה שבונה אותנו, מחזק אותנו , מספק אותנו אז למדתי לקבל את עצמי החדשה ולמדתי לאהוב גם אותה, וגם אם זה אומר לגנוב ביס מעוגה מידי פעם השנה האזרחית החדשה הולכת להכניס לחיי כל כך הרבה שינויים טובים, פרוייקט חיי שעליו אני עובדת כל כך קשה בשנה האחרונה, בקרוב אספר גם עליו. ועד אז מאחלת לכולנו ללמוד לאהוב את עצמנו בדיוק כמו שאנחנו ❤️

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

עוד באותו נושא: ערן זהבי, שי זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי