מולר שבר שיאים והכריז: "זו התשובה שלנו לדורטמונד ולייפציג"

תומאס מולר, איבן פרישיץ', לאון גורצקה
תומאס מולר, איבן פרישיץ', לאון גורצקה | RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images

הקשר של באיירן שבר את שיא הבישולים ביחס לשלב הזה של העונה והיה מעורב ב-250 שערים בבונדסליגה מתחילת הקריירה. בגרמניה החמיאו: "חגיגות פתיחת השנה". וגם: הפער מהמוליכה בהשוואה לאשתקד

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן פתחה את 2020 ברגל ימין. הבווארים חזרו נהדר מהפגרה הארוכה כשהביסו 0:4 את הרטה ברלין בחוץ והעפילו למקום השני. זו הייתה הפעם השלישית בלבד העונה בה באיירן שומרת על שער נקי במשחק חוץ. בשנה שעברה באיירן פיגרה בשש נקודות מבורוסיה דורטמונד בשלב הזה של העונה והפעם היא רחוקה ארבע נקודות מלייפציג. רוברט לבנדובסקי הסתפק בשער בפנדל, שהיה שערו ה-20 העונה בליגה. יחד עם טימו ורנר מלייפציג שמציג רקורד זהה, זו הפעם הראשונה בבונדסליגה בה שני שחקנים הגיעו למספר כזה של שערים בחלוף 18 מחזורים בלבד.

ב"בילד" נכתב: "באיירן חגגה את פתיחת השנה החדשה, ובגדול", ועוד צוין כי השעה הראשונה הייתה רחוקה מלשכנע. "באיירן העבירה מסר לדורטמונד ולייפציג – הנה מולר. האם זו התחלה של אופטימיות גדולה בבוואריה?", נכתב ב"קיקר". "מי יכול להתמודד עם מולר וטיאגו בכושר כזה – ערב מהחלומות מצד באיירן".

המאמן האנזי פליק אמר: "אני מרוצה מאוד מתחילת המחצית השנייה. 0:4 בברלין זה ענק, נדיר שמשיגים ניצחון כזה. טבעי שהיו לנו קשיים בהתחלה אחרי הפגרה. התחלנו את המחצית השנייה של העונה בצורה מצוינת".



תומאס מולר חוגג (Stuart Franklin/Bongarts/Getty Imag)

תומאס מולר היה גיבור הערב. הקשר רשם ציון דרך יפה כשהגיע ל-12 בישולים העונה בליגה (!) וצריך לזכור שבתקופת ניקו קובאץ' הוא התנדנד בין ההרכב לספסל. אף שחקן לא הגיע למספר בישולים כה גבוה בגרמניה מאז איסוף הנתונים המפורט ב-2004/05. מעבר לכך הוא היה מעורב ב-11 שערים בשמונת המשחקים האחרונים בבונדסליגה. מולר רחוק רק שני בישולים מהשוואת שיאו האישי מעונת 2017/18. עוד לגבי מולר, הוא הראשון שכובש בבונדסליגה מאז 2009 במשך 12 שנה ברציפות, ובסה"כ היה מעורב ב-250 גולים בבונדסליגה – 113 שערים ו-137 בישולים.

הקשר אמר: "היינו סבלניים מדי במחצית הראשונה, הרגשתי לא בסדר עם צורת המשחק שלנו, לא היינו מסוכנים, הסתפקנו בהנעת כדור. אבל הגברנו את הקצב בהמשך. השער הראשון שחרר הכל והרטה התעייפה מעט. הניצחון מראה שאנחנו קבוצה תחרותית וככה עלינו לשחק, קיבלנו ביטחון לקראת ההמשך אבל זה לא אומר כלום. בהחלט סיפקנו תשובה לניצחונות של דורטמונד ולייפציג הבישולים? אני שמח לעזור לחבריי לקבוצה אבל תמיד אעדיף לכבוש!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי