צפו בתקציר: צ'לסי הפסידה 1:0 בניוקאסל בתוספת הזמן

וויליאן
וויליאן | Ian MacNicol/Getty Images

אחרי התקופה הטובה, הבלוז בעטו בדלי ופספסו הזדמנות גדולה לצמק את הפער מלסטר בצמרת ולהתרחק עוד יותר ממנצ'סטר יונייטד. היידן כבש בדקה ה-94 אחרי טעות קשה של קפה

קבוצות: ניוקאסל צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי שהצליחה לייצב את המערכת עם שלושה משחקים ללא הפסד, צ'לסי ופרנק למפארד פספסו היום (שבת) הזדמנות גדולה לצמק את הפער מלסטר במקום השלישי והפסידה 1:0 אצל ניוקאסל, בעקבות שער שספגו עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק מראשו של איסק היידן.

ללא כריסטיאן פוליסיק הפצוע, הבלוז עלו הערב עם הרכב חזק מאוד במטרה להידבק ל"שועלים" עם משחק נגד החבורה של סטיב ברוס, שהגיעו אליו אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, כאשר שלושה מתוכם הם ירדו מנוצחים.

על כר הדשא ב"סט ג'יימס פארק", הקבוצה מלונדון הייתה עדיפה במרבית דקות המשחק, דבר שהתבטא גם בבעיטות שלער, אך מלך השערים תמי אברהם הציג ערב חלש, ביחד עם וויליאן וקאלום-הדסון אודוי בחוד.


למפארד. ערב חלש בניוקאסל (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

הקרח נשבר בתוך תוספת הזמן של ההתמודדות. החבורה בכחול נראתה כמי שהשלימה עם התיקו המאופס, אך המארחת חשבה אחרת. בדקה ה-94 אלן סיינט-מקסימין הרים כדור לעברו של היידן, שנגח לעבר הקרקע. קפה טעה בגדול ואפשר לכדור לחדור לשערו.

לצ'לסי לא יהיה הרבה זמן לחשוב על המשחק הערב, משום שכבר ביום שלישי הקרוב היא תארח בביתה את ארסנל, לדרבי רותח מהמחזור ה-24 בפרמיירליג. ניוקאסל, המדורגת כעת במקום ה-13 תתארח אצל אברטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי