דילן דה יונג חתם ל-4.5 שנים בקריית שמונה

דילן דה יונג
דילן דה יונג | Eastern Suburbs AFC

המגן, שנחת להתרשמות בתחילת השבוע, צד את עינו שלהמאמן קובי רפואה, שהחליט להחתימו. לא ייחשב לזר בעקבות שורשיו היהודיים. במועדון ימתינו לחזרתו של עאבד

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה ממשיכה להתחזק והחתימה היום (חמישי) את המגן הצעיר דילן דה יונג. השחקן בן ה-21 נחת בתחילת השבוע בישראל למספר ימי התרשמות, הצליח לצוד את עיניו של קובי רפואה ומאמן הקבוצה הורה להנהלת המועדון להחתימו. מדובר במגן יהודי מניו זילנד שבגדל באוקלנד סיטי ושיחק בין השאר באוניברסיטת מיזורי בליגת הקולג'ים בארצות הברית.

העונה רשם השחקן, שלא ייחשב לזר, שבע הופעות ושער אחד במדי איסטרן סוברובס מהליגה הניו זילנדית הבכירה והוא ישחק הקיץ במדי נבחרת ניו זילנד באולימפיאדת טוקיו 2020. דה יונג חתם לארבע וחצי שנים במועדון ויהיה המגן השישי בסגל של הקבוצה, שכולל את יובל לוין, אורי צעדון, אמיר בן שמעון, עידן רטה, גל שיש וזיו מורגן.


קובי רפואי (מאור אלקסלסי)

"מדובר במגן מוכשר שיכול להיות היהלום הבא שיימכר מקריית שמונה ולכן הוחתם על חוזה ארוך טווח", אמרו במועדון הצפוני. מעבר לכך, העובדה שהשחקן הוחתם על חוזה ארוך טווח מראה כי אין כוונה מצידו של איזי שרצקי להיפרד מהקבוצה בסיום העונה. דה יונג הוא הרכש השלישי בחלון ההעברות של חודש ינואר אחרי עידן רטה ואחמד עאבד. אגב, לגבי האחרון ציינו בק"ש כי אין כוונה למהר עם חזרתו לאחר שלא היה בכושר משחק במחצית הראשונה של העונה.

בגזרה המקצועית, בקבוצה ממשיכים את ההכנות לקראת המשחק מול מועדון ספורט אשדוד בשבת הקרובה. השוער גד עמוס צפוי להמשיך בין הקורות של הקבוצה על חשבונו של דז'יוגאס ברטקוס הליטאי, שעדיין פצוע ולא כשיר לקחת חלק בהתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי