העברות: ליברפול תרכוש את האברץ ב-107 מיליון ליש"ט?

קאי האברץ
קאי האברץ | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

אלופת אירופה נאבקת על שירותיו של כוכב לברקוזן הצעיר ועל פי הפרסומים מקדימה את באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי וברצלונה. וגם: מילאן ורומא עשויות לבצע טרייד, טוטנהאם, ארסנל וצ'לסי נואשות וסביליה צירפה חלוץ

(גודל טקסט)

רשמי
* שחקן הכנף מרקל סוסאטה (32), שעזב את אתלטיק בילבאו בקיץ עם סיום חוזהו ובחודש ספטמבר חתם בגמבה אוסאקה היפנית, עבר ללא תמורה למלבורן סיטי.

* עכשיו זה רשמי: אחרי שמכרה את מואנס דאבור להופנהיים, סביליה הנחיתה את החלוץ יוסף א-נסירי בחוזה עד 2025. הוא נרכש מלגאנס תמורת כ-20 מיליון יורו ולזכותו העונה בספרד ארבעה שערים ב-18 משחקים, אבל הוא רק בן 22 ונחשב לכישרון גדול. בנבחרת מרוקו הוא כבש שישה שערים ב-21 הופעות.


שמועות
* הטרייד הכי גדול של ינואר? רומא ומילאן מנהלות מו"מ ראשוני על ביצוע טרייד שבמסגרתו סוסו יעבור לבירה ואת הדרך ההפוכה למילאנו יעשה צ'נגיז אונדר.

* בנוסף, רומא מתכוונת לפנות לשטוטגרט בניסיון לרכוש את בורנה סוסה בן ה-21. הקרואטי הצעיר אמור להוות גיבוי לאלכסנדר קולארוב בעמדת המגן השמאלי והתכנון הוא שבעתיד הלא רחוק יתפוס את מקומו.

* ווסטהאם מקווה לצרף את רוס בארקלי מצ'לסי. במקביל, נטען שהמנג'ר החדש דייויד מויס שוקל למכור את אנדריי ירמולנקו, עליו התקבלו הצעות די גבוהות והוא אינו מתאים לשיטה שלו.

* "רדיו מונטה קרלו" מדווח שארסנל נמצאת במגעים מתקדמים עם פריז סן ז'רמן על רכישת המגן השמאלי בן ה-27 לאבין קורזאווה, שחוזהו מסתיים בעוד חצי שנה.


בקרוב בלונדון? קורזאווה (AFP)

* יובנטוס מובילה במירוץ לרכישת כוכב ברשיה החדש, סנדרו טונלי בן ה-19 שכבר בגיל צעיר זוכה להשוואות לאנדראה פירלו. עם זאת, בטורינו חוששים מכניסת קבוצות נוספות לתחרות, ביניהן ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וסיטי, אינטר ופריז סןז'רמן.

* צ'לסי, שאיסור ההעברות שלה הוסר, נואשת לחזק את החלק הקדמי והיא עושה מאמצים כבירים כדי לשכנע את ריאל מדריד למכור את איסקו. הבלוז מוכנים להציע כ-50 מיליון יורו.

* פריז סן ז'רמן לא מוכנה לשחרר את אדינסון קבאני כל כך מהר ודורשת עבורו מאתלטיקו מדריד כ-10 מיליון יורו, חצי שנה לפני שיוכל לעזוב ללא תמורה.

* לפי התקשורת הספרדית, ליברפול מקדימה את מנצ'סטר סיטי, ברצלונה ובאיירן מינכן במאבק על קאי האברץ – כוכב לברקוזן שבגיל 20 עשוי להימכר ב-107 מיליון ליש"ט.


האברץ. בשנה הבאה בליברפול? (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

* לפי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", יונייטד תנסה לצרף בהשאלה עד סיום העונה עם אופציית רכישה את מרקוס יורנטה, קשר אתלטיקו מדריד שנרכש מהבלאנקוס רק הקיץ.

* ז'וזה מוריניו מבין שעליו לחזק את ההגנה ובטוטנהאם מפעילים לחצים על ברצלונה למכור את סמואל אומטיטי.

* המגן ההולנדי מייק ואן ביינן, בנו של סוכן השחקנים שהביא את פרנקי דה יונג לברצלונה, עזב את ברצלונה מבלי שרשם אפילו דקת משחק – שישה חודשים אחרי שחתם עם סעיף שחרור בסך 100 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד מצפה לסיכום הרשמי עם ספורטינג ליסבון על ברונו פרננדש. הסוכן ז'ורז'ה מנדש יעביר ביממה הקרובה את ההצעה הרשמית של השדים האדומים, שצפויה להיות סביב 70 מיליון ליש"ט כולל בונוסים שעשויים להתווסף במהלך השנים. מחר הוא צפוי לערוך את משחק הפרידה שלו מספורטינג, בדרבי נגד בנפיקה.


ישחק בדרבי ויעבור ליונייטד. ברונו פרננדש (PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images)

* אסטון וילה קרובה לחתימה עם גנק על רכישת החלוץ הטנזני עלי סמאטה תמורת 10 מיליון יורו. הוא יהיה הטנזני הראשון בפרמיירליג וישמש כמחליפו של ווסלי, החלוץ שהגיע בקיץ מברוז' וגמר את העונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי