יוטה חזרה מפיגור 15 לניצחון תשיעי רצוף, 116:127 על וושינגטון

בויאן בוגדנוביץ'
בויאן בוגדנוביץ' | Christian Petersen/Getty Images

בוגדנוביץ' כיכב עם 31 נקודות בהיעדרו של דונובן מיטשל החולה, קלארקסון וגובר התעלו במחצית השנייה והג'אז המשיכו בתקופה המצוינת. 25 של ביל לא הספיקו על מנת למנוע הפסד של הוויזארדס

(גודל טקסט)

המשחק המוקדם הקבוע של ימי ראשון ב-NBA הפגיש הפעם בין וושינגטון וויזארדס ליוטה ג'אז, שהמשיכה בתקופה המצוינת ורשמה ניצחון תשיעי ברציפות, 116:127 אחרי שחזרה מפיגור דו ספרתי ולמרות היעדרותם של דונובן מיטשל החולה ומייק קונלי הפצוע. קבוצתו של קווין סניידר עלתה למאזן 12:27, עם ניצחון אחד יותר מדנבר ומאזן זהה לזה של הקליפרס, כאשר השתיים האחרונות יתמודדו זו מול זו בהמשך הלילה.

המארחים פתחו טוב יותר וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 23:34, לאחר שתומאס בראיינט וג'ורדן מקריי נכנסו טוב מהספסל והאפילו על שבע נקודות של עמנואל מודיאיי בצד השני. ברבע השני ההפרש הגיע כבר ל-15 לטובת הקוסמים, אבל מי שהשאיר את האורחת במשחק היה בויאן בוגדנוביץ' הנהדר שתרם 14 נקודות באותן 12 דקות ובמחצית, לוח התוצאות הראה 55:66 לקבוצה מהבירה.

המורמונים התקרבו למינוס 6 בתחילת הרבע השלישי, אבל בראדלי ביל עזר להחזיר את היתרון של הוויזארדס ל-15 תוך דקה וחצי. כאן החליטה יוטה ללחוץ על הגז ופתחה בריצת 0:15 שהשוותה את התוצאה, דאוויס ברטאנס עוד פתח פער קטן של שלוש נקודות אבל רודי גובר וג'ורדן קלארקסון השלימו את המהפך וסגרו מצוין את הרבע השלישי, שהסתיים ב-91:93 לג'אז.

גובר ירד לנוח בתחילת הרבע האחרון, אולם זה לא הפריע לקלארקסון להמשיך לקלוע והחבורה מסולט לייק סיטי ברחה לפלוס 9. וושינגטון עוד עשתה מאמץ לחזור, אבל הסנטר הצרפתי היה פשוט גדול עליה והתעלה עם שמונה נקודות בדקות האחרונות, רויס אוניל סגר עניין עם שלשה 23 שניות לסיום והבטיח ליוטה את הניצחון.

בוגדנוביץ' הוביל את קלעי הערב עם 31 נקודות, קלארקסון הוסיף 23, גובר תרם דאבל-דאבל אדיר של 21 ו-14 כדורים חוזרים ומיודענו ג'ו אינגלס קלע 20 וחילק 9 אסיסטים. בצד המפסיד, ביל סיים עם 25 וברטאנס רשם 18.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי