סירושטיין לא יוכל להיכלל בסגל, ורמוט ובן בסט שוב לא תורגלו

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה מתכוננת לאשדוד: "צריכים רק ניצחון שיחזיר אותנו למסלול". השחרור הבינלאומי של הבלם לא הגיע, סילבס ימשיך לאלתר בהגנה. עמוס מליגה א' עשוי להצטרף לסגל בקרוב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

"אנחנו צריכים רק ניצחון אחד שיחזיר אותנו למסלול". כך טוענים בהפועל חיפה לקראת המפגש עם מ.ס. אשדוד מחר (שבת, 14:45 בספורט4), לאחר ארבעה הפסדי ליגה רצופים שהורידו את הקבוצה מהשישייה הראשונה בטבלה. במועדון מקווים שנקודת המפנה תגיע במחזור הקרוב ובדומה למשחקים האחרונים, גם הפועל יגיעו החיפאים בהרכב חסר, ללא בן והבה וגל אראל שסיימו את העונה, בנוסף לניסו קפילוטו שייעדר בחודש הקרוב וללירן סרדל שטרם החלים מפציעה.

מי שיחזור להרכב של חיים סילבס הוא המגן הימני דור מלול. בהפועל חיפה קיוו שהרכש הטרי מיקי סירושטיין יוכל לערוך הופעת בכורה, אך ייאלצו לחכות כיוון שהשחרור הבינלאומי שלו טרם הגיע והוא לא יוכל להיכלל בסגל. כמו לאורך החודש האחרון, גם הפעם סילבס ינסה לאלתר במרכז ההגנה וצפוי לעלות עם ארבעה שחקנים בחולייה האחורית, כאשר גיא משפתי וניקולה גולאן יהיו ב-11. בהתקפה, מהראן לאלה וסער פדידה צפויים לפתוח ליד נס זמיר.

בינתיים, במועדון מנסים לעבוד על הפן המנטלי והבעלים יואב כץ קיים השבוע מספר שיחות עם שחקנים בכירים כמו גילי ורמוט ועדן בן בסט וביקש מהם: "זה הזמן לגלות מנהיגות ולתת יותר עבור הקבוצה". לגבי חלון ההעברות הנוכחי, מי שעשוי להצטרף לקבוצה הוא בלם ה"אדומים" אשדוד רוי עמוס.


סילבס. נאלץ לאלתר בחלק האחורי (מאור אלקסלסי)

עמוס נחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה א' ואף סיכם את רוב תנאיו בחיפה כאשר במהלך הימים הקרובים יוחלט אם יצטרף לקבוצה של סילבס במהלך מועד ההעברות הקרוב.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, ניקולה גולאן, אלי בלילתי, קווין טאפוקו, פרנסיסקו ג'וניור, גידי קאניוק, סער פדידה, נס זמיר, מהראן לאלה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי