טל בן חיים עבר ארתרוסקופיה בישראל, ישוב לפעילות בתוך כחודש

http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-788314
טל בן חיים | ספרטה פראג, אתר רשמי

החלוץ שלא שותף במשחק רשמי מזה כשנה וחצי סבל מדלקת שנוקתה, אך תומאס רוזיצקי - המנהל הספורטיבי של ספרטה פראג - נשמע פסימי: "השימוש בו אינו נראה באופק"

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע היום (שלישי) כי טל בן חיים החלוץ עבר בימים האחרונים בדיקת ארתרוסקופיה בישראל, במהלכה נוקתה דלקת ממנה סבל השחקן. גורמים בסביבתו העריכו כי הוא יחזור בתוך כחודש לפעילות וציינו כי בשלב זה החלוץ מתכוון להמשיך להילחם על מקומו בספרטה פראג, כאשר חוזהו בקבוצה הצ'כית – העומד על כמיליון יורו לעונה –  יסתיים בתום העונה הבאה.

מי שהתייחס לכך באופן רשמי הוא המנהל הספורטיבי של ספרטה, תומאס רוזיצקי, שאמר: "טל יעבור שיקום בפראג, כך שהשימוש בו אינו נראה באופק". בן חיים אמנם רשם לפני מספר חודשים כמה הופעות במדי קבוצת המילואים של ספרטה, אך החלוץ לא שותף במשחק רשמי מאז יולי 2018 – כמעט שנה וחצי – אז קרע את הרצועה הצולבת במסגרת הליגה הצ'כית יאבלונץ.

בן חיים נרכש בקיץ 2017 על ידי ספרטה פראג, ששילמה למכבי תל אביב לא פחות מ-2.9 מיליון יורו והפכה את החלוץ לבעל השכר הגבוה בתולדות הליגה הצ'כית נכון לאותו פרק זמן. למרות הציפיות הגדולות, את עונת הבכורה הישראלי סיים עם 18 הופעות ליגה ואפס שערים. את העונה השנייה פתח בן חיים כשחקן הרכב, אך אז הגיע המשחק במסגרת המחזור השני במהלכו הוא נפצע ומאז למעשה לא חזר.


יחזור לפעילות בתוך כחודש. טל בן חיים (ספרטה פראג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי