בדרך לבונדסליגה: מואנס דאבור במו"מ מתקדם עם הופנהיים

מואנס דאבור
מואנס דאבור | סביליה, רשמי

המדורגת במקום השביעי בליגה הגרמנית על סף סיכום עם סביליה על רכישת הישראלי תמורת 15 מיליון יורו, הסכום ששילמו עבורו האנדלוסים לזלצבורג

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

מואנס דאבור בדרך לבונדסליגה. אחרי דיווחים שוטפים בימים האחרונים על כך שווסטהאם, בורדו ובשיקטאש בעקבות חלוץ סביליה, בספרד מעריכים שעוד השבוע הוא ישלים את העברתו דווקא לליגה הגרמנית. הופנהיים היא זו שגברה במאבק על שאר המועדונים וצפויה לרכוש את דאבור בסכום אותו שילמה סביליה לרד בול זלצבורג לפני שנה, כ-15 מיליון יורו. בסביבת החלוץ אישרו מגעים מתקדמים, אך סירבו לאשר סיכום מוחלט כפי שפורסם בספרד.

נראה היה שווסטהאם עשויה לזכות בשירותיו של הישראלי לאור מערכת היחסים עם סביליה, בקיץ היא מכרה לאנדלוסים את צ'יצ'ריטו, וגם בורדו הצרפתית בוודאי קסמה לחלוץ לאור העובדה שמאמנה הוא פאולו סוזה, שמכיר את דאבור מחצי העונה המשותפת שלהם במכבי תל אביב עד שבינואר 2014 נמכר לגראסהופרס. בחצי שנה במדי סביליה רשם דאבור שתי הופעות כמחליף במסגרת הליגה, 24 דקות בלבד היו לו, ואילו בגביע הוא שותף ל-90 דקות ובליגה האירופית שותף בשישה משחקים, כבש שלושה שערים, בישל שניים וגם החמיץ פנדל.

בהופנהיים, המדורגת שביעית בבונדסליגה, אך רחוקה רק חמש נקודות מבאיירן מינכן שבמקום השלישי לצורך העניין, משחקים בין השאר אנדראה קראמריץ' ויורחן לוקאדיה שהגיע מברייטון, שכבשו חמישה וארבעה שערים בהתאמה, וגם הארמני סרגיס אדמיאן מפתיע העונה ולזכותו ארבעה שערים.


דאבור. הבונדסליגה מחכה לו (Aitor Alcalde Colomer / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי