בגלל חילוקי דעות עם ההנהלה: מוחמד אלאך עזב את ויטסה

מו אלאך
מו אלאך | ערן לוף

מנהלה המקצועי לשעבר של מכבי חיפה עזב את הקבוצה בה משחק אלי דסה אחרי שרצה למנות את פרד רוטן למאמן, ההנהלה התנגדה לראיון: "ההחלטה הכי טובה עבור המועדון ועבורי"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מוחמד אלאך, מנהלה המקצועי לשעבר של מכבי חיפה, סיים את דרכו בוויטסה ההולנדית. לפני מספר ימים דווח כי אלאך רצה למנות את פרד רוטן למאמן הקבוצה (בדיוק כמו בימים אצל הירוקים), אך ההנהלה התנגדה ופעלה על דעת עצמה, ועל כן הוא צפוי לעזוב את התפקיד.

היום (ראשון) הדבר הפך לרשמי ומי שיחליף את אלאך בתפקיד המנהל המקצועי הוא מארק ואן הינטום, ששימש עד כה כראש מערך הסקאוטינג בקבוצה בה משחק מגנה הימני של נבחרת ישראל, אלי דסה. בעת שאלאך רצה למנות את רוטן לתפקיד המאמן, ההנהלה מינתה את אדוארד סטורינג לתפקיד. לאחר מכן המנהל המקצועי דווח כחולה ואפשר להגיד שעזיבתו כלל לא מפתיעה.

אלאך אמר לאתר הרשמי של ויטסה: "עשיתי חושבים עם עצמי בסוף שנת 2019, איפה אני עומד ואיך אני רוצה להמשיך את הקריירה שלי. אחרי התלבטות, אני חושב שכדאי להיות כנים אחד עם השני ולקחת את ההחלטה שהכי טובה למועדון ולי. ויטסה זה מועדון נהדר ועם פוטנציאל עצום. אני מאחל לכל מי שמועדון ובסביבתו הצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי