צפו: מונאקו בשלב הבא אחרי 1:2 על ריימס, 0:7 לליון על בור פרונה

ג'ייסון דנאייר, מוסא דמבלה
ג'ייסון דנאייר, מוסא דמבלה | ROMAIN LAFABREGUE / AFP

רוברט מורנו במשחקו הראשון על הקווים בצרפת, השיג ניצחון ביתי על קבוצתו של פרדראג ראיקוביץ', שנותר על הספסל. באלדה כיכב עם צמד. מוסא דמבלה סיים עם צמד ובישול מול היריבה הנחותה מהליגה השלישית

(גודל טקסט)

הסיבוב התשיעי של הגביע הצרפתי נמשך גם הערב עם לא פחות מ-17 משחקים נוספים. מונאקו חלפה על ריימס בבכורה של רוברט מורנו בזכות 1:2 ביתי. קודם לכן נאנט ניצחה 0:2 את באיון מהליגה החמישית. לאחר מכן ראן גברה על אמיין לאחר דו קרב פנדלים ו-0:0 בתום 120 דקות במשחק שנעל את הערב ליון הביסה 0:7 את בור פרונה.

בור פרונה – ליון 7:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
ליון הביסה בקלות את היריבה מהליגה השלישית ועלתה לשלב הבא. מוסא דמבלה כיכב עם צמד במחצית הראשונה (17, 41). מרטין טרייר כבש את השלישי שתי דקות לתוך המחצית השנייה וכוכב המשחק דמבלה, בישול למקסוואל קורנה בדקה ה-57. בדקות האחרונות ליון יצאו לבליץ נוסף כאשר הפעם הכוכבים הצעירים כיכבו. שמונה דקות לסיום מקסנס קאקרה בן ה-19 כבש גול ראשון בקבוצה הבוגרת, חוסאם הוואר הבקיע את השישי בדקה ה-89 ובתוספת הזמן ריאן שרקי בן ה-16 קבע את תוצאת המשחק עם גול אדיר.

מונאקו – ריימס 1:2
רוברט מורנו במשחק הראשון על הקווים של מונאקו קיווה לרשום בכורה מוצלחת בגביע על ריימס של פרדראג ראיקוביץ' שזכה למנוחה וישב על הספסל. קייטה באלדה העלה את הקבוצה מהנסיכות עלתה ראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-61 בזכות בישול של וויסאם בן ידר לקייטה באלדה.

מרשל מונטסי מזימבאבווה מצא את השוויון כעבור שבע דקות בלבד, והאורחת הייתה יכולה להפוך חמש דקות לסיום כאשר נשרק לזכותה פנדל, אבל קמארה החמיץ מהנקודה הלבנה. כשהיה נראה שהמשחק בדך להארכה באלדה השלים צמד בדקה ה-95 והעלה את קבוצתו לשלב הבא.

תוצאה נוספת
ראן – אמיין 0:0 (4:5 בפנדלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי