המשחק בין בני יהודה לנס ציונה נדחה וייערך ביום שני

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | ספורט1

שתי הקבוצות הגיעו לבלומפילד והמשקיף טען שכר הדשא במצב מצוין, אך ארון החשמל הוצף, כבישים נחסמו ובתום מרתון שיחות הוחלט כי אין ערך ספורטיבי לקיום ההתמודדות. המנהלת הודיעה על התאריך החדש

(גודל טקסט)

בשל תנאי מזג האוויר, המשחק בין בני יהודה לסקציה נס ציונה נדחה וההתמודדות שהייתה אמורה לצאת לדרך היום (שבת ב-15:00) נדחה לאחר שארון החשמל באצטדיון בלומפילד הוצף והיה קיים חשש להתחשמלות. מנהלת הליגה הודיעה על המועד החדש – יום שני הקרוב בעוד יומיים, השעה תיקבע בהמשך

במהלך השעה האחרונה נערך מרתון שיחות בין כל הגורמים הקשורים לקיומו של המשחק: ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגה, אנשי האצטדיון, ראשי הקבוצות והגוף המשדר ובסופו של דבר הוחלט כי למרות חזרת החשמל ומצבו התקין של כר הדשא, אין ערך ספורטיבי לקיום ההתמודדות.

כ-10 דקות לפני שהמשחק היה אמור לצאת לדרך, מנהלת הליגה פרסמה הודעה רשמית: "משחק הכדורגל בין קבוצות בני יהודה ת"א לסקציה נס ציונה נדחה וזאת בשל התנאים שנוצרו כתוצאה מהגשמים הרבים, לרבות קשיים בהגעת הקהל והחשש להפעלת מערכות החשמל בתנאים אלו".


(אודי ציטיאט)


(אודי ציטיאט)

במקביל ולמרות התמונות מהאצטדיון, צוות השיפוט בראשותו של נאהל עודה והמשקיף איציק כהן בדקו את כר הדשא, טענו שמצבו מעולה והבהירו שמערכת הניקוז עבדה כמו שצריך וכי ניתן היה לקיים את המשחק. יחד עם זאת כאמור, המשחק נדחה בשל מגוון סיבות כגון הצפות, קושי בהגעה לאצטדיון, כבישים חסומים ובעיקר בעיות חשמל וסכנת התחשמלות בשל אותה הצפה בארון החשמל.

עוד נודע כי הרחובות והכבישים אשר סובבים את האצטדיון הוצפו גם הם בכמויות גדולות של מים וכתוצאה מכך חלק מהדרכים נחסמו לתנועה. בנוסף, שחקני סקציה נס ציונה, שאמורים היו להגיע לנקודת המפגש בקריית שלום לקראת המשחק, התקשו לעשות זאת בעקבות מזג האוויר הסוער uבסופו של דבר הם הצליחו להגיע למגרש באיחור לאחר שמזג האוויר נרגע.

מוקדם יותר היום סיפר גורם באצטדיון לספורט1: "מערכת הניקוז של בלומפילד אינה נפרדת ממערכת הניקוז העירונית של תל אביב. ברגע שכל העיר מוצפת, קשה לנקז גם את משטח הדשא. אנחנו מדברים על כמות גשם יוצאת דופן שירדה בשעות האחרונות בתל אביב. סיכוי קלוש שהמשחק ייערך כמתוכנן".

 


(שרון אמיר)

כר הדשא באצטדיון בבלומפילד (אלבום פרטי)

חלק מהרחובות נחסמו לתנועה (אלבום פרטי)

(אלבום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי