חוזרת לזירת הפשע: יונייטד תתארח אצל וולבס בגביע

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

השדים האדומים יגיעו מחר (19:25, ספורט1) למקום בו הודחו בעונה הקודמת בשלב רבע הגמר ויפגשו את "קוטלת הגדולות". מנצ'סטר סיטי תארח את פורט וייל, לסטר תפגוש את וויגאן

(גודל טקסט)

שלב 32 האחרונות של הגביע האנגלי ייצא מחר (שבת) לדרך, וזהו השלב בו נכנסות למפעל לראשונה גם קבוצות הפרמייר ליג. ההגרלה סיפקה לנו מספר מפגשים מעניינים, כאשר במוקד הקרב בין וולבס למנצ'סטר יונייטד (19:25, ספורט1). בנוסף, מנצ'סטר סיטי תתמודד מול פורט וייל (19:25, ספורט2), לסטר תפגוש את וויגאן (19:25, ספורט3) ופולהאם תארח את אסטון וילה (16:55, ספורט1).

ביום ראשון יתקיים יום המשחקים השני בו צ'לסי תפגוש את נוטינגהאם, לליברפול מחכה דרבי לוהט מול אברטון, ארסנל תתמודד מול לידס וטוטנהאם תתארח אצל מידלסבורו.

וולבס – מנצ'סטר יונייטד (19:25, ספורט1)
לשדים האדומים מצפה קרב קשה במיוחד, והם לא שוכחים מה קרה להם באותו אצטדיון בשנה שעברה. אז, בשלב רבע הגמר, הם נכנעו לוולבס שסיפקה תצוגה גדולה והעיפה אותם מהגביע. בשלב שמינית הגמר שקדם למפגש בין השתיים בעונה הקודמת, הזאבים הצליחו להפתיע גם את ליברפול. אנחנו לא שוכחים גם את ההופעה האדירה שלהם רק לפני שבוע, אז השיגו 2:3 ענק על מנצ'סטר סיטי בליגה אחרי שחזרו מפיגור 2:0.


מרקוס רשפורד מאוכזב אחרי ההדחה מול וולבס בשנה שעברה (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

זה יהיה משחק קשה מאוד עבור יונייטד, שלא הצליחה לנצח את וולבס בחוץ תחת הדרכתו של אולה גונאר סולשיאר. המאמן עצמו אמר לקראת ההתמודדות: "כולם אומרים שנראינו רע מאוד בהפסד מול ארסנל ואנחנו חייבים לבוא למשחק הזה ולהיות הכי טובים שאנחנו יכולים". מי שיפתח בין הקורות יהיה סרחיו רומרו, שיחליף את דויד דה חאה.

מול סולשיאר עומד מוח טקטי מבריק בדמותו של נונו אספריטו סנטו, עליו אמר הנורבגי: "הוא מאמן טוב שיש לו את הדרך שלו והפילוסופיה שלו. השחקנים שלו מכירים אחד את השני מצוין. הם מחליפים במהלך משחק בין שני מערכים על המגרש ונראה שהם יודעים כל דבר קטן בשתי השיטות בהן הם משחקים. אנחנו יודעים שמצפה לנו לילה קשה". פול פוגבה וסקוט מקטומיניי יעדרו, כאשר אנתוני מרסיאל וג'סי לינגארד מוגדרים בספק.

מנצ'סטר סיטי – פורט וייל (19:25, ספורט2)
סיפור האליפות בפרמייר ליג כבר נראה די גמור לדאבונה של האלופה ושל פפ גווארדיולה, שינסה בכל הכוח ללכת על הגביע וכמובן על ליגת האלופות. ההגרלה האירה פניה לסיטיזנס, שיפגשו יריבה מהליגה הרביעית ועל כן המאמן הספרדי יכול להעניק מנוחה למספר שחקנים בתוך כל התקופה העמוסה הזו. עם זאת, נראה שגווארדיולה לא יעלה בהרכב משני לחלוטין. מצבת הבלמים הרעועה של הקבוצה לאור הפציעות הרבות תקבל בקרוב חיזוק משמעותי בדמותו של איימריק לאפורט, שצפוי לחזור בשבועות הקרובים לכשירות אחרי ההיעדרות הארוכה שלו. אריק גארסיה בן ה-18 הצליח להרשים מאוד בניצחון 1:2 על אברטון בליגה וצפוי לקבל יותר דקות בתקופה הקרובה.


פפ גווארדיולה (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

לסטר – וויגאן (19:25, ספורט3)
הקבוצה של ברנדן רוג'רס, אשר נמצאת במקום השני בפרמייר ליג, רוצה להמשיך את העונה הנהדרת שלה מול האורחת, שלא מספקת את הסחורה מתחילת העונה וממוקמת רק במקום ה-22 בצ'מפיונשיפ (מתוך 24). נראה שהמאמן הצפון אירי לא מתכנן להעניק מנוחה לשחקני המפתח שלו, אך הוא יחסר את הסקורר הראשי שלו – ג'יימי וארדי, שפצוע.

משחקים נוספים
ברנלי – פטרבורו (14:25, ספורט2)
רוצ'דייל – ניוקאסל (14:25, ספורט1)
ברייטון – שפילד וונסדיי (16:55, ספורט2)
פולהאם – אסטון וילה (16:55, ספורט1)
סאות'המפטון – האדרספילד (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי