בירם כיאל חזר לברייטון ויעבור שיקום במועדון

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

באנגליה דווח כי קשר נבחרת ישראל עזב את צ'רלטון מליגת המשנה, בה היה מושאל מתחילת העונה. לאחר שביקר אצל מומחה בגרמניה, הוחלט כי תקופת החלמתו מהפציעה במפשעה תהיה בשורות קבוצת האם שלו

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

כפי שדווח לאחרונה, בירם כיאל יסיים היום (שלישי) את השאלתו בשורות צ'רלטון מוקדם מהצפוי ויחזור לברייטון. קשר נבחרת ישראל פצוע במפשעה ולא רשם דקות משחק מאז חודש נובמבר אחרון. לאחר שביקר אצל רופא מומחה בגרמניה, אנדי ניילור, עיתונאי אנגלי המסקר את ה"שחפים", צייץ בטוויטר כי הוחלט שאת השיקום יעבור הישראלי בן ה-31 בקבוצת האם שלו.

כיאל סובל מפציעה בגיד הירך, והוא עבר טיפולים ושיקום במינכן אצל הפיזיוטרפיסט של נבחרת גרמניה. נכון לעכשיו הוא חזר לברייטון להליך שיקום של מספר שבועות, וכרגע האבחנה היא שאין צורך בניתוח. התקווה היא שהשיקום יעבור בהצלחה במטרה להיות כשיר למשחקים של הנבחרת במרץ.

"אני מודה לכולם על הדאגה וההתעניינות", אמר כיאל, "אני עושה עכשיו את הליך השיקום והלוואי שהכל יעבור בשלום כדי שאעמוד לרשות הנבחרת בחודש מרץ".

ממש כמו תומר חמד, גם כיאל חווה עונת רעה מאוד בצ'מפיונשיפ האנגלית. הוא שותף בשישה משחקים בלבד, כשברובם הוא נכנס כמחליף וניצח רק במשחק בודד. עדיין לא ברור אם ברייטון תבחר להשאירו או לשלוח אותו לקבוצה אחרת בממלכה.

חוזהו של כיאל בקבוצה האנגלית עתיד להסתיים בתום העונה הנוכחית, ונראה כי הוא עשוי לסיים בקרוב את הקריירה מעבר לים, לאחר שסגר עשור שלם באי הבריטי, כשתחילה שיחק בסלטיק הסקוטית, עימה זכה בארבע אליפויות ורשם הופעות בליגת האלופות. כאמור, לאחר מכן עבר לברייטון ושיחק בפרמיירליג האנגלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי