רז שטיין: "מאמינים שנוכל להישאר בליגה", אופיר מזרחי יעזוב?

רז שטיין, מרווין פירסמן
רז שטיין, מרווין פירסמן | אודי ציטיאט

אכזבה גדולה בסקציה נס ציונה שלא הצליחה לטפס מעל הקו האדום, אך הקפטן אופטימי: "יש מספיק קבוצות שקרובות אלינו". תורג'מן הדגיש שנחמיאס ואליאס ימשיכו עד לסיום העונה. סימן שאלה לגבי הקשר שלא נכלל בסגל

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בסקציה נס ציונה לאחר ההפסד אתמול (ראשון) 1:0 להפועל תל אביב באצטדיון המושבה. בקבוצה רצו להמשיך את המומנטום לאחר הניצחון על מכבי נתניה במחזור הקודם אך החמיצו הזדמנות גדולה להעפיל מעל הקו האדום. במחזור הבא תנסה הקבוצה להתאושש מהפסד כשתתארח באצטדיון בלומפילד נגד מחזיקת הגביע בני יהודה.

המאמן עמיר תורג'מן: "ההפסד מאכזב ומבאס מאוד אבל אנחנו ממשיכים עם הפנים קדימה. אנחנו נמצאים עם קבוצות רבות בתוך מרתון והדרך ארוכה מאוד. אם אפילו חלק קטן מהדריכות שלנו ייפגע – נקבל בראש. אי אפשר לתת לירידת מתח להתרחש וצריך ללמוד להיות אינטנסיביים עם אגרסיביות עד הסוף. אנחנו לא מכבי תל אביב או מכבי חיפה. כשהורדנו אינטנסיביות – נענשנו מייד".

על כך שהפועל ת"א רוצה להחזיר את רז נחמיאס ושי אליאס בינואר: "הם ממשיכים איתנו בנס ציונה ולא יעזבו להפועל. השחקן היחיד שאולי יעזוב הוא סאקו טורה, אם מכבי חיפה תדרוש אותו. אנחנו לא רוצים לוותר עליו".

שחקני סקציה נס ציונה מאוכזבים (אודי ציטיאט)

תורג'מן נוסיף כי איתי עוזרי לא שותף אתמול בשל פציעה שספג עוד במשחק נגד מכבי תל אביב ורמז לגבי המשך דרכו של אופיר מזרחי שלא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות בלבד ואמר: "אנחנו כבר יודעים מה יהיה אבל קודם נודיע לשחקנים עצמם ואז נדבר בתקשורת".

הקפטן רז שטיין אמר בסיום: "השער שספגנו במחצית הראשונה שיבש לנו את כל המשחק. ניסינו למצוא פתרונות אבל לא הצלחנו לעשות את זה מול ההגנה של הפועל. היינו צריכים ליזום יותר אבל היינו מעט קפואים והם סגרו היטב מאחורה. הרגשתי שלא היו לנו הרבה מצבים אבל במעט שהיה – היינו יכולים להשוות".

על המשך מאבק הירידה: "אנחנו מאוד מרוכזים בעצמנו, נמשיך הלאה בידיעה שלא יהיה קל אבל נעבוד מספיק קשה. יש מספיק קבוצות שקרובות אלינו לאזור המסוכן ואנחנו מאמינים שנוכל להישאר בליגה".

עמיר תורג'מן (אודי ציטיאט)




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי