בלבול: "חשבו שנגיע יהירים ונתנו הצגה. מכבי ת"א? נעשה את המיטב"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה לאחר הניצחון על ק"ש: "גאה בבחורים. ההגנה עשתה עבודה מצוינת, חבל שספגנו שער מיותר". על משחק העונה נגד הצהובים: "כל משחק חשוב, נשתדל להמשיך לכבוש ולייצר מצבים". רפואה: "היינו נאיביים"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הגיעה הערב (שבת) לקריית שמונה עם חשש מסוים שהניצחון הגדול בדרבי יביא לשאננות בקרב שחקניה, אבל עשתה את העבודה עם ניצחון 1:2 שהמשיך את המומנטום החיובי לקראת משחק העונה נגד מכבי תל אביב במחזור הבא. הירוקים החמיצו לא מעט, אך למזלם ניקיטה רוקאביצה מצא את הרשת בתוספת הזמן, רגע לפני שעבדאללה חליחל כבש שער שיכול היה לסחוט נקודה לטובת הקבוצה של קובי רפואה.

מאמן הירוקים מרקו בלבול סיכם את המשחק בסיום: "אני חושב שברוב שלבי המשחק שיחקנו כדורגל טוב, יצרנו מצבים והגענו להרבה הזדמנויות שהחמצנו, כשבצד השני הם לא הגיעו לשום מצב. ההגנה עשתה עבודה מצוינת וחבל על השער המיותר שספגנו. ניצחנו במגרש קשה, נגד קבוצה שניצחה שלושה משחקים ברצף והשגנו נקודות חשובות. אני גאה בבחורים, חשבו שנגיע יהירים ונתנו הצגה".

לאחר שבחר להשאיר את דולב חזיזה על הספסל ולהעניק את חולצת ההרכב לסינטיהו סלליך, המאמן הסביר את השיקולים להחלטה: "השיקולים תמיד מקצועיים נטו, אני עושה התאמות לכל משחק. היום הבחירה הייתה לפתוח עם חזיזה על הספסל".

השיגו 3 נקודות במגרש קשה. שחקני מכבי חיפה חוגגים (מאור אלקסלסי)
השיגו 3 נקודות במגרש קשה. שחקני מכבי חיפה חוגגים (מאור אלקסלסי)

כיצד מכבי חיפה מגיעה למשחק עונה, אחרי שנים שלא הייתה במעמד כזה: "הדרבי היה חשוב, נס ציונה בגביע היה חשוב, גם מכבי תל אביב חשוב וכל משחק הוא כזה. נעשה את הכי טוב שלנו. כיף לראות את האוהדים נהנים מהקבוצה, שכובשת הכי הרבה בליגה ומייצרת הכי הרבה מצבים. נשתדל שכך יהיה גם בשבוע הבא".

הוצאתו של ירדן שועה מהסגל: "אמרתי כבר, הוא לא היה בריא ונקווה שהוא יהיה כשיר למשחק הבא".


"שמח לראות את האוהדים נהנים". מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

מאמן המפסידה, קובי רפואה, הסביר מה עצר את הקבוצה שלו אחרי שלושה ניצחונות רצופים: "האמת שרצינו, באנו באמת מוכנים למשחק. אבל אם נגיד את האמת, הם קבוצה איכותית מאוד, היו יותר טובים וניצחו בצדק. היינו טיפה נאיביים, לא קיבלנו החלטות בחצאי מצבים שהיו לנו ועשינו את הדברים לאט".

חליחל בן ה-18 כבש, אך השחקנים הוותיקים שלו לא הופיעו: "זה בסדר, יש גם משחקים כאלה. יש לנו צעירים טובים ואנחנו מנסים לקדם אותם. אין לי שום בעיה עם זה, ננסה להמשיך להשתפר לקראת המשחקים הבאים".


"היינו נאיביים". קובי רפואה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי