קלינגר: "מודעים למיקום שלנו, מחויבים לתוצאה טובה", אלטמן ובואטנג בספק

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

האדומים בלחץ גדול לקראת הקרב נגד נס ציונה(ראשון, 20:00), כשהפסד יוריד אותה מתחת לקו האדום. פירסמן יחזור להרכב, דמארי ואינברום ייעדרו. המאמן: "ההכנה למשחק לא הייתה אידיאלית"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר התיקו המאכזב באמצע השבוע שעבר נגד מ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד (0:0) שהותיר את הפועל תל אביב במרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום, האדומים יוצאים מחר (ראשון, 20:00, שידור ישיר ספורט4) לאצטדיון המושבה ששימש כביתם , למשחק חוץ קריטי נגד העולה החדשה סקציה נס ציונה. בסיבוב הקודם, עם ניסו אביטן על הקווים, לא הצליחו האדומים לנצח וסיימו ב-1:1 למרות שהובילו משער של מרווין פירסמן. האדומים בלחץ גדול כי המצב ברור: הפסד יוריד את הקבוצה מתחת לקו האדום. במועדון מקווים שהקהל יגיע לאצטדיון המושבה לתמוך בשחקנים לאחר שנגד אשדוד היו בסה"כ 3,000 אדומים.

מחר (ראשון) יקיים המאמן ניר קלינגר אימון טקטי במתחם חודרוב בו יידע סופית מי מרשימת החולים והפצועים יעמוד לרשותו. גורם במועדון: "מחר המצב יתבהר ויהיה ברור לצוות המקצועי מי יוכל לעזור לקבוצה, אנחנו מקווים לבשורות טובות, זה משחק קריטי". שניים שייעדרו בוודאות הם החלוץ עומר דמארי והקשר אור אינברום שלא התאמנו. החלוץ מתאושש משפעת בעוד הקשר נפצע בשריר הירך האחורי במהלך המשחק נגד אשדוד.

עמנואל בואטנג, עומרי אלטמן ועידן כהן הסתפקו באימון חלקי היום (שבת), כאשר החלוץ הצעיר אושר דוידה ששותף בדרבי הנוער נגד מכבי תל אביב שהסתיים בתיקו 0:0. גם לגבי עמדת השוער יחליט המאמן רק מחר – יואב ג'ראפי שהיה חולה נגד האקסית, או אריק ינקו שפתח בין הקורות ושמר על שער נקי. בשורות טובות יש מצדו של המגן השמאלי מרווין פירסמן שחוזר להרכב לאחר שנעדר במחזור האחרון בשל צהובים.


עומרי אלטמן. בהפועל מקווים לבשורות טובות (אריאל שלום)

לקראת המשחק סיפר קלינגר: "כולנו מודעים לחשיבות המשחק, גם למצב הנקודות וגם למיקום שלנו בטבלה. אנחנו רוצים ומחויבים לתוצאה טובה מחר ונעשה הכל כדי שזה יקרה". הסיטואציה במשחק מול אשדוד: "הייתי מאוד מרוצה מהגישה והיכולת של השחקנים להתמודד עם המצב החריג הזה, שהיו כל כך הרבה חיסורים".

"אני מקווה שלמשחק מחר יחזרו לפחות שחקן אחד או שניים לכשירות מלאה ונוכל להציג את אותה יכולת עם שיפור בחלק הקדמי". ההכנה למפגש: "ההכנה לא הייתה אידיאלית בשבוע האחרון, שיחקנו 120 דקות בגביע ו-90 דקות בליגה עם סגל קצר, לא התלוננו ולא בכינו, כל אחד עשה את העבודה שלו ועם קצת יותר ריכוז בחלק הקדמי גם היינו מנצחים, אני מקווה שזה יקרה מחר".

"נצטרך בהחלט להיות מוכנים גם מנטלית וגם מקצועית מול קבוצה שנמצאת ביכולת טובה לאחרונה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמינו ולהמשיך להיות מחויבים כמו במשחקים האחרונים". מלבד המאמן, גם אלטמן התייחס למשחק הקרוב: "מבחינת זמנים וגם מבחינת חיסורים זו לא הייתה ההכנה הכי טובה מבחינתנו, אבל כולם מודעים לחשיבות המשחק".


קלינגר. ""ההכנה לא הייתה אידיאלית בשבוע האחרון" (אריאל שלום)

"כמו בכל משחק שאנחנו מגיעים אליו, נבוא וננסה לנצח. אנחנו רוצים לנסות לברוח מהתחתית לכיוון החלק העליון של הטבלה, זו המטרה שלנו ולשם אנחנו מכוונים. בשביל להגיע לשם צריך להתחיל לצבור נקודות ואנחנו רוצים להתחיל עם זה כבר מחר". היריבה: "אין ספק שמחכה לנו משחק קשה. הם באים במומנטום טוב, נבוא ונעשה הכל בשביל להציג את היכולת שאנחנו רוצים ויכולים להציג בשביל להשיג את המטרה".

הרכב משוער: יואב ג'ראפי (אריק ינקו), איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, שי אייזן, רז כהן (עמנואל בואטנג), סטפן ספירובסקי, ניר לקס, מוטי ברשצקי (עומרי אלטמן) דמבה קמארה.


עוד באותו נושא: ניר קלינגר, עומרי אלטמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי