מצאה סנטר? מכבי תל אביב קרובה להחתים את ג'יילן ריינולדס

ג'יילן ריינולדס
ג'יילן ריינולדס | Jamie Squire/Getty Images

הצהובים, שבחנו שמות נוספים לחיזוק הסגל במוקמו של טאריק בלאק שנעדר לתקופה לא ידועה, מנסים להשלים את החתמתו של האמריקאי (2.08) ששיתף פעולה עם גל מקל בזניט. ארון ג'קסון אמור להגיע ביום ראשון

(גודל טקסט)

האם הסנטר האמריקאי ג'יילן ריינולדס בן ה-26 (2.08) יהיה מחליפו של טאריק בלאק המושבת מפעילות לתקופה לא מוגדרת? במכבי ת"א, הבוחנת שמות נוספים, סימנו את ריינולדס וינסו להשלים במהירות את החתמתו בשלב ראשון לשלושה חודשים עם אופציה לחתימה עד לסיום העונה. הכוונה היא לשתף אותו כבר ביום חמישי הקרוב במשחק החוץ של הקבוצה בקובנה, שם תפגוש את ז'ליגיריס שהפתיעה אתמול (שישי) את באיירן מינכן בחוץ כשניצחה 73:98.

ריינולדס שיחק בעונה שעברה עם גל מקל בז'ניט סנט פטרסבורג (16 נק' ו-7.6 ריב' בממוצע), והוא משחק כיום במדי סטוקטון קינגס מליגת הפיתוח של ה-NBA. כדי לשחרר אותו יאלצו הצהובים להיפרד מ-50 אלף דולר, שיועברו לקבוצתו.

הסנטר הגיע לאירופה הישר מאוניברסיטת קסביאר, ועבר בלא מעט קבוצות ביבשת. קבוצתו הראשונה היתה רקנאטי מהליגה השנייה באיטליה, אליה הצטרף בקיץ 2016. המספרים היפים (18.2 נק' ו-7.9 ריב' בממוצע) גרמו לרג'יו אמיליה לצרף אותו, ובסוף עונת 2017/18 הוא חיזק את ברצלונה למספר משחקים בשל מכת פציעות שעברה על הקבוצה. בהמשך הגיע לסנט פטרסבורג. הקיץ שיחק בסין, אך לא החזיק מעמד בקבוצת ז'ציינג והצטרף לליגת הפיתוח.

מי שעשוי לנחות מחר בארץ הוא הגארד ארון ג'קסון, שחתם לפני כשבועיים בקבוצה והתעכב בשל לידת בנו.

עוד באותו נושא: אור דדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי