אביטן: "יהיה מרגש לפגוש את חדרה. מקווה שנחזור לנצח"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

מאמן הפועל רעננה מתכונן למשחק נגד האקסית בשבת: "מאחל להם בהצלחה אחרי מחר". דיווין נאה: "יודעים שאנחנו קבוצה טובה, העניינים הולכים להשתנות". יואב תומר צפוי להצטרף לחלק הקדמי, תשומת הלב תתמקד בלוסיו

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים, הפועל רעננה תארח מחר (שבת) את הפועל חדרה באצטדיון המושבה. רעננה נמצאת כרגע במקום האחרון בטבלה, במרחק של ארבע נקודות מהמקום ה-12 שישאיר אותה בליגת העל. הפועל רעננה לא ניצחה כבר 12 מחזורים, ולכולם במועדון ברור שהקבוצה תהיה בצרות צרורות אם לא תחזור למסלול הניצחונות.

אי אפשר להאשים במצב את המאמן החדש ניסו אביטן, שיפגוש מחר את האקסית שלו מהעונה שעברה ומאמין שבסיום המשחק שחקניו יחגגו סוף סוף ניצחון שני העונה. אביטן, אשר נגד בית"ר ירושלים הציב מערך מעט נסוג וספג שני שערים בבעיטות מרשימות מרחוק, תרגל מערך בו הפועל חדרה תהיה מסוגרת מאחור ומשחקה יתבסס על התקפות מעבר מתפרצות, כשהחלוץ הברזילאי לוסיו סומן כאיש בו תתמקד תשומת הלב העיקרית.

קייס גאנם ייעדר מהחוד של רעננה בשל צבירת צהובים, ובהתקפה יעלה יואב תומר לצידו של יוג'ין אנסה. אביחי ידין יפתח במרכז המגרש, ועמית כהן יחליף את עידו לוי החולה בהגנה.

יואב תומר. יפתח לצד אנסה וגאנם? (אריאל שלום)
יואב תומר. יפתח לצד אנסה וגאנם? (אריאל שלום)

אביטן התייחס למפגש נגד האקסית: "מבחינתי יהיה מרגש מאוד לפגוש את הפועל חדרה, היו לנו שנתיים יפות מאוד ביחד, אני מאוד אוהב את המקום ואת האנשים וכמובן מאחל להם בהצלחה אחרי המשחק מחר".

מצב הקבוצה: "כל משחק הוא מאוד חשוב עבורנו, אנחנו עם פרק זמן מאוד קצר אחרי המשחק בטדי נגד בית"ר ירושלים ולפני המשחק נגד הפועל חדרה, ובזמן הזה אנחנו מנסים לאושש את השחקנים. המשחק מול חדרה הוא מאבק מאוד חשוב, ואני מקווה מאוד שנחזור לנצח אחרי תקופה ארוכה".

דיווין נאה סיפר: "כל שחקני הקבוצה מבינים את החשיבות של המשחק בשבת. האווירה בקבוצה חיובית, כי למרות שהפסדנו ביום רביעי שיחקנו טוב ואני מאמין שאנחנו פשוט צריכים לנצל את ההזדמנות מול חדרה ולנצח. אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה טובה ואני מאמין מהשבת הזו העניינים הולכים להשתנות, אנחנו נחושים לנצח את חדרה מכיוון שזה יביא הרבה ביטחון לשחקנים, מה שיכול לעזור לנו במאבקי ההישרדות בהמשך העונה. באופן אישי אני מרגיש טוב במשחקים האחרונים, עם אנרגיות מחודשות. המשחק ההתקפי של הקבוצה נותן לי את ההזדמנות ליצור ולהתקדם יותר, ואני מקווה שהדברים ישתנו עבורנו כבר מהשבת הקרובה."

נאה.
נאה. "צריכים לנצל את ההזדמנות" (דני מרון)

הרכב משוער: אסף צור, עדי נימני, דויד מתאוס, עמית כהן, ירדן כהן, בן בנימין, אביחי ידין, דיווין נאה, אור דסה, יואב תומר, יוג'ין אנסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי