הצהרת כוונות: ריאל מדריד ניצחה 75:87 את פנאתינייקוס

אנתוני רנדולף
אנתוני רנדולף | אתר היורוליג

הבלאנקוס טיפסו לפסגת היורוליג עם חגיגה אדירה ביוון. רנדולף כיכב עם 22 נקודות על חשבון הירוקים, שמצידם כבר רשמו הפסד שני ברציפות. צסק"א ניצחה את מילאנו

(גודל טקסט)

מלבד התבוסה של מכבי תל אביב באיסטנבול, יום המשחקים ביורוליג המשיך עם ארבעה משחקים נוספים, כאשר במוקד ריאל מדריד טיפסה למקום הראשון במפעל עם ניצחון מרשים על פנאתייקוס ביוון. במשחק המוקדם, צסק"א מוסקבה המשיכה את היכולת הטובה שלה גם נגד מילאנו, אלבה ברלין הביסה את באסקוניה. חימקי מוסקבה הפסידה לווילרבאן בצרפת.

ריאל מדריד – פנאתינייקוס 75:87
המשחק באואקה אמנם הסתיים ב-12 נקודות הפרש, אך זה היה הרבה מעבר לזה. הקבוצה של פבלו לאסו פשוט רקדה על הפרקט העוין, ונהנתה מיום גדול של אנתוני רנדולף, שבלט עם 22 נקודות. למבדו, גם וולטר טבארס היה שם בגדול, עם 14 נקודות, ויותר בולט מזה, 14 כדורים חוזרים שלקח.

היוונים נראו רע מאוד. רק לפני שבוע בדיוק הם הפסידו למכבי ת"א בהיכל מנורה, וכעת הם כבר רושמים לעצמם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. ניק קאלאתס (19 נק', 7 אס') וג'ימר פרדטה (18 נק', 9 ריב') היו מנקודות האור היחידות בירוק במשחק, אך מלבדם אף שחקן לא הגיע למשחק. 

צסק"א מוסקבה – אולימפיה מילאנו 75:78
המשחק המוקדם של הערב היה גם הדרמטי ביותר, אבל בסיומו זו הייתה אלופת אירופה צסק"א, שהגיעה אחרי ניצחון אדיר של אנדולו אפס במחזור הקודם, והערב חיברה ניצחון שלישי ברציפות במסגרת היורוליג. למעשה, המשחק שהיה חתום לגמרי על דניאל האקט, שצלף 6/9 לשלוש, ובסך הכל סיים את המשחק עם 28 נקודות, כאשר הוא בכל מקום על הפרקט. האיטלקים, שרדפו אחרי הרוסים ברבע האחרון, הצליחו לצמק את היתרון עד למרחק התקפה אחת, אך כאמור, הקבוצה דמיטריוס איטודיס יצאה עם כל הקופה.

תוצאות נוספות
אלבה ברלין – באסקוניה 57:81

וילרבאן – חימקי מוסקבה 88:92

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי