בדרך לאתלטיקו? אולמו: "הפרק שלי בקרואטיה הגיע לסיומו"

דני אולמו
דני אולמו | Alex Pantling/Getty Images

לקראת חלון ההעברות של ינואר, הקשר הספרדי סיפר בראיון: "מוכן לעבר הצעד הבא שלי בקריירה. רציתי לשחק בליגת האלופות, למרות שהזמן הכי טוב לעזוב היה בקיץ". הקולצ'ונרוס עשויים להחתימו תמורת כ-40 מיליון יורו

(גודל טקסט)

דני אולמו הוא מבין השמות החמים ביותר באירופה, ונראה כי הוא בדרך למצוא לעצמו קבוצה חדשה. הקשר בן ה-21 הצטיין במדי נבחרת ספרד הצעירה בזכייה באליפות אירופה האחרונה, ובנוסף הציג עד כה עונה טובה מאוד במדי דינמו זאגרב, הכוללת שמונה שערים, שבעה בישולים והופעות נהדרות בליגת האלופות.

לאחר שהקבוצה הקרואטית סיימה את דרכה בצ'מפיונס, אולמו סיפר בראיון: "אני חושב שהזמן הכי טוב עבורי לעזוב את דינמו היה בקיץ, אבל רציתי מאוד לשחק בליגת האלופות. עכשיו אני חושב שהפרק שלי בקרואטיה הגיע לסיומו" אמר הספרדי לקראת פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר.

"אני רוצה להמשיך ולהשתפר כמה שיותר, ומוכן לעבר הצעד הבא שלי בקריירה. המועדון שלי רוצה להרוויח עליי הרבה מאוד כסף. אני לא יודע אם יש הצעה על השולחן מקבוצה מסוימת, אבל הרצון הוא להפוך אותי למכירה הגבוהה ביותר בהיסטוריה של דינמו".


אולמו. "הפרק שלי בקרואטיה הגיע לסיומו" (Dan Mullan/Getty Images)

לפי השמועות, אתלטיקו מדריד עשויה להיות הקבוצה שתקלוט לשורותיה את הקטלוני הצעיר, המוערך בשווי של 40 מיליון יורו. לפי כחודש רשם אולמו הופעת בכורה גם בנבחרת ספרד הבוגרת, כשנכנס כמחליף ב-0:7 של ה"לה רוחה" נגד מלטה, ואף כבש את השער החמישי במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי