שמחה בקריית שמונה: "זה היה ניצחון של שש נקודות"

שחקני קריית שמונה חוגגים
שחקני קריית שמונה חוגגים | מאור אלקסלסי

במועדון הצפוני מרוצים מהניצחון השלישי ברציפות, שהרחיק אותם מהתחתית הבוערת. כעס על האדום של אדניי, שרידן קיבל הודעה כי לא ישוחרר בינואר. אבוחצירה: "הפנמנו שאנחנו חייבים לברוח מהתחתית"

(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל קריית שמונה לאחר ניצחון החוץ 0:3 על הפועל כפר סבא אתמול (שלישי), שהיה ניצחון הליגה השלישי של הקבוצה ברציפות – ומעבר לכך היה ניצחון ישיר מול אחת הקבוצות איתה הם נלחמים במאבקי התחתית. "זה היה ניצחון של שש נקודות. לא רק שהתרחקנו מהקו האדום אלא גם עברנו את הפועל כפר סבא בטבלה", אמרו במועדון בסיום.

המאמן קובי רפואה שוב זכה למחמאות על כך שביצע מספר שינויים בהרכב בעקבות ההפסד בגביע, וגם על כך שהפתיע את אופיר חיים עם שיטת שלושת הבלמים. "אין ספק שקובי שדרג אותנו ואולי עדיף שהיה מגיע אלינו קודם", החמיאו במועדון למאמן. אגב, רפואה עצמו שוחח בסיום עם השחקנים וביקש לשכוח מהניצחון ולהתחיל בהכנות למשחק בשבת נגד מכבי חיפה.

האירוע שמעט העיב על הניצחון הייתה הרחקתו של ג'יימס אדניי, שייעדר מהמשחק נגד הירוקים. "ג'יימס אכן נמצא בכושר נהדר בזמן האחרון, אבל יש שחקנים שיכולים להחליף אותו", אמר רפואה לאחר המשחק.

רפואה.
רפואה. "אולי עדיף אם היה מגיע אלינו קודם" (אריאל שלום)

אחד השינויים שרפואה ביצע הייתה הוצאתו של קיליאן שרידן מההרכב והכנסתו במקומו של יואל אבוחצירה. שרידן למעשה נעדר בימים האחרונים לאור חתונת אחותו, אבל עוד קודם הודיעו ראשי המועדון הצפוני לחלוץ שהוא לא ישוחרר בחודש ינואר ויישאר בקבוצה עד לסיום העונה. אבוחצירה עצמו הרשים במשחק הזה כאשר כבש שער ובישל את השער השלישי, וגם היה אחראי לנגיעת היד בפנדל בשער הראשון.

אבוחצירה סיכם את הניצחון: "אני שמח שהשגנו ניצחון שהוא משמעותי להמשך הדרך. הפנמנו שאנחנו חייבים לעבוד קשה ולברוח כמה שיותר מהתחתית. אנחנו צריכים להיות יותר יציבים". לגבי המקום שלו בהרכב אמר החלוץ: "אני שמח שהיה לי משחק טוב ובעיקר עזרתי לקבוצה. מבחינתי אני נותן את כל כולי בכל אימון ובכל משחק למען הקבוצה ומחכה להזדמנות שלי".

יואל אבוחצירה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי