צפו בתקציר: בית"ר ירושלים בשמינית הגמר לאחר 0:5 על ראשל"צ

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

הקבוצה מהבירה שלטה בטדי והשיגה את אחד הניצחונות המרשימים שלה העונה. וארן כיכב עם צמד, גם מוחמד, קריאף ורוטמן הצטרפו לחגיגה. הכתומים מהלאומית לא היו במשחק. ריינה מליגה ב' מחכה בשלב הבא

(גודל טקסט)

סיבוב ח' ננעל הערב (ראשון) באופן רשמי עם משחק הבית של בית"ר ירושלים בטדי נגד הפועל ראשון לציון. קבוצתו של רוני לוי כנראה צפתה באירועים הדרמטיים אמש, ולא עשתה שום הנחות לקבוצה מהלאומית ועם אחד המשחקים המרשימים שלה העונה השיגה 0:5 חד צדדי על היריבה מהלאומית. בשמינית הגמר תפגוש את בני ריינה מליגה ב'.

המארחת שלטה כבר מהפתיחה ועלתה ליתרון מהיר בדקה ה-17 לאחר נגיחה מדויקת של אנתוני וארן לאחר קרן של שי קונסטנטין. בית"ר המשיכה להכתיב את הקצב, אבל הכפילה את היתרון רק בסמוך לשריקת המחצית, כאשר מוחמד השתלט על כדור על סף הרחבה והכניע את מתן עמבר עם בעיטה טובה ברגל שמאל.


ניצחון מרשים לבית"ר ירושלים (דני מרון)

למעשה אפשר לומר שהמשחק הסתיים באופן רשמי במחצית הראשונה, כי משם רק קבוצה אחת עלתה על כר הדשא, אנתוני וארן השלים צמד לאחר בישול של מקס גרצ'קין, אופיר קריאף הצטרף לחגיגה לאחר שניצל הגנה חולמנית בכדור קרן ולירן רוטמן סגר את הסיפור בדקה ה-70 לאחר בישול של אביאל זרגבי בן ה-17 שזכה להופעת בכורה בקבות הבוגרים.

כאמור בית"ר ירושלים עלתה לשלב שמינית הגמר, ובמשחק הבא תארח את בני ריינה מליגה ב' שנחשבת ליריבה הנוחה ביותר עבורה, אבל המשחק הליגה הבא שלה יהיה נגד הפועל רעננה של ניסו אביטן, גם באצטדיון טדי. מנגד הפועל ראשון לציון שהציגה משחק חלש מהרגיל תנסה להתרכז כעת במסע העלייה בליגת העל, אך אם זו תהיה היכולת, באמת אין טעם שתגיע לליגה הבכירה.


חגיגה ביציעים (דני מרון)


אלי אוחנה עם משה חוגג ומוני ברוש (דני מרון)


יודע גם להדליק חנוכיות. אלי אוחנה (דני מרון)

הרכבים
בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, טל בן חיים, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, עלי מוחמד (אביאל זרגבי 64), גדי קינדה (לירון רוטמן 57), פרדי פלומיין (ליוואי גרסיה 64) , שלום אדרי, אנתוני וארן.

הפועל ראשון לציון: מתן ענבר, מתן פליג עומרי לוזון, אכרם שריח, מאור ג'רסי, וובה בראון, קלאודמיר פריירה (יניב בריק 55), עדן דהן, איתמר שבירו, אנס דאבור, גיל יצחק.


מהלך המשחק
דקה 5: אנס דאבור בעט כדור חופשי חזק לפינה הרחוקה, איתמר ניצן הצליח להדוף.

דקה 17, בית"ר ירושלים עלתה ליתרון 0:1: קרן מדויקת של קונסטנטין פגשה את ראשו של אנותוני וארן, שהצדיק את האשראי בהרכב עם נגיחה חזקה לצד ימין.

דקה 30: שי קונסטנטין פרץ לכיוון הרחבה ושחרר כדור חזק מ-20 מטרים שעלה מעל המשקוף.


אנתוני וארן חוגג עם טל בן חיים (דני מרון)

דקה 44: גדי קינדה עשה ככל העולה על רוחו באגף ימין ומצא את אנתוני וארן בכדור גובה, החלוץ ניתר גבוה ונגח מעל המסגרת.

דקה 45, בית"ר ירושלים עלתה ליתרון 0:2: רגע לפני שריקת מחצית שלום אדרי העביר כדור מצד שמאל לעלי מוחמד, שהשתלט טוב בימין והכניע את מתן ענבר עם בעיטה לא חזקה אבל מדויקת ברגל שמאל.

דקה 49, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:3: המארחת המשיכה בקצב הגבוה גם במחצית השנייה, פלומיין העביר בעקב לגרצ'קין שמצא את וארן במרכז המגרש עם כדור שטוח, החלוץ דייק מקרוב והשלים צמד.


בדרך לשלב הבא. שחקן בית"ר ירושלים (דני מרון)

דקה 53: פלומיין קיבל כדור על מגש והגיע למצב של אחד על אחד, בעט חלש ועמבר הדף לקרן.

דקה 55, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:4: שוב ההגנה של ראשון לציון חלמה בכדור קרן והפעם היה תורו של אופיר קריאף לעלות על לוח התוצאות עם בעיטה למשקוף ופנימה.

דקה 63: פלומיין המשיך להתעלל בהגנת ראשון לציון ומצא את רוטמן המחליף בצד שמאל שבעט מחוץ למסגרת.


גם קריאף כבש (דני מרון)

דקה 65: אחרי דקה על המגרש, אביאל זרגבי כמעט כבש את שערו הראשון בבוגרים. הקשר הצעיר עלה מעל כולם לכדור נייח של קונסטנטין ופספס במעט את המסגרת.

דקה 70, בית"ר ירושלים עלתה ליתרון 0:5: אולי המשחק הכי חד צדדי בגביע, אביאל זרגבי הצעיר רשם בישול ראשון בבוגרים ללירן רוטמן שעלה גם הוא מהספסל והכניע את עמבר עם גול יפה מצד שמאל.

מצדיק את האשראי. אנתוני וארן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי