אמרי: "כשארסנל הצליחה, אף אחד לא דיבר על האנגלית שלי"

אונאי אמרי
אונאי אמרי | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Image

אקס התותחנים דיבר לראשונה מאז פיטוריו ב-BBC: "העונה הראשונה הייתה מוצלחת, אפילו היו דיבורים על הארכת חוזה". המשבר: "כולם ראו שסבלתי". מינוי של ארטטה: "חושב שזו החלטה טובה"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

אונאי אמרי שפוטר מארסנל לפני כשלושה שבועות, ערך ראיון ראשון ב-BBC מאז לא נמצא בתפקיד, בו סיכם את הקבוצה בלונדון ודיבר על מחליפו הספרדי מיקל ארטטה.

המנג'ר החדש: "הוא מוכן לעשות את קפיצת המדרגה, הוא כבר היה בארסנל וכמובן שכבר עמד עם פפ גווארדיולה, אני חושב שזו החלטה טובה ואני גם מקווה שתהיה כזאת".

תקופתו בארסנל: "אני חושב שהעונה הראשונה שלי הייתה לא רעה בכלל, רציתי לזכות בליגה האירופית ונעצרו רק בגמר על ידי צ'לסי והתמודדנו על הכרטיס לליגת האלופות עד הרגע האחרון. זו הייתה העונה הראשונה שלי באנגליה והיא הייתה עונה טובה, אפילו דיברו איתי על חידוש חוזה בקבוצה".


"מוכן לעשות את קפיצת המדרגה". מיקל ארטטה (ארסנל, רשמי)

מה השתבש: "גם העונה הזאת נראתה אופטימית, חיזקנו אותה וגם השגנו בהתחלה תוצאות טובות, אבל פתאום החלה שרשרת של תוצאות רעות ותסכול גדול. איבדנו את הביטחון שלנו, הכל נשבר. פשוט לא הצלחנו לנצח וככל שהרצף התקדם, כך גם הלחץ גדל".

מבחינה אישית: "האנשים הקרובים אלי ראו אותי ואמרו לי שהם ראו אותי סובל, וזה היה נכון. כולם היו יכולים לראות אותי סובל וזה הגיוני. כשהקבוצה לא מנצחת, המאמן סובל. במצבים של משבר המאמן משלם את המחיר, המנהל הביצועי ראול סאנייהי בישר את לי את הודעת הפיטורים וגם הוא היה עצוב".

מכשול השפה: "האנגלית נראתה כמו בעיה רק בגלל התוצאות, בעונה הראשונה כאשר הצלחנו, לא התייחסו לטעויות שלי באנגלית. כאשר נקלענו לרצף השלילי התקשורת התמקדה רק בטעויות שלי. אני תמיד מנסה לדבר בשפת האם של המדינה אליה אני הולך, תקשורת היא דבר בסיסי ותפקידי כמאמן הוא לתקשר עם כולם".




אונאי אמרי. סבל בחודשיו האחרונים (Harriet Lander/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי