אוהדי הפועל ת"א יחרימו את המשחק נגד קטמון: "רוצים בעלים עשיר"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי

בקרב הקהל האדום קוראים להפגנה מול בלומפילד, במטרה להחליף את הבעלים הקיימים: "אם בית"ר ירושלים מצאה את חוגג, מגיע גם למתחם חודורוב מישהו כזה. ההנהלה אשמה ב-80% מהמצב". ראשל"צ רוצה את ברשצקי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד הבעלים ונגד חלק מהשחקנים נמשכת. חוגי האוהדים השונים מתכוונים להרחיב בשבוע הבא את מחאתם ללא קשר לתוצאת המשחק בגביע המדינה ביום ראשון נגד קטמון ירושלים.

חוג האוהדים החליט הערב כי המחאה ביום ראשון תימשך במשחק הגביע נגד קטמון, ומאות אוהדים יימנעו מלהיכנס לשערי האצטדיון. במקום זאת, האוהדים יקיימו צפייה משותפת בפאב "סמילה" ביפו. אוהדים נוספים יפגינו מחוץ ומתוך אצטדיון בלומפילד בעד מכירת המועדון האדום. האמירה הסובבת בקרב האוהדים היא: "רוצים בעלים עשיר כי נמאס לעבור מבעלים אחד לשני ללא עתיד בו תהיה הפועל תל אביב שווה למכבי חיפה, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים".

"אם בית"ר ירושלים מצאה את משה חוגג, מגיע גם למתחם חודורוב בעלים עשיר ולא אוהדים בעלים. ניר קלינגר ומשה סיני עושים הכל כדי לקדם ולשנות את הקבוצה הנוכחית ולהפוך אותה על פנייה, אך ללא בעל בית עשיר הם לא יעשו את המהפך. תנו להם את הכלים להוביל", טוענים האוהדים, שמאשימים את ההנהלה אשר שמעה לעצת גורמים אינטרסנטים ואיפשרה את הרכש ההמוני של שחקנים שאינם מתאימים לקבוצה. "ההנהלה אשמה ב-80% במצב, וניסו אביטן ב-20% משום שהסכים להחתמות שנעשו כשהוא היה בחופשה בארצות הברית".

סיני וקלינגר.
סיני וקלינגר. "עושים הכל כדי לקדם את הקבוצה" (דני מרון)

בינתיים, עירוני ראשון לציון מצמרת הליגה הלאומית בוחנת מול ראשי הפועל תל אביב את השאלתו של מוטי ברשצקי, עם אופציה לרכישה אם הקבוצה, תחת הבעלים עמוס לוזון, תעפיל בקיץ לליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי