משה חוגג: "יכול להיות שיום יגיע ואציע לשחקן ערבי להצטרף לבית"ר"

משה חוגג
משה חוגג | יוני אריאלי

הבעלים דיבר בכתבה שהתפרסה ב-BBC. "יש לי אפס סובלנות לגזענות, אפס", אמר. "הרגע הגדול עבורי - שכל הקהל קרא בשמו של עלי מוחמד. ששחקן כבש עם הכיתוב מוחמד על החולצה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

משה חוגג נלחם מאז שהגיע לבית"ר ירושלים בתופעת הגזענות והבוקר (שישי) החליט גם לדבר על זה. בכתבה מקיפה באתר ה-BBC דיבר חוגג על הגזענות בקבוצה ודרך הטיפול באוהדים. הוא לא פסל הצטרפות של שחקן ממוצא ערבי לקבוצה. חוגג נשאל בהמשך גם על פרשת עלי מוחמד והבהיר כי לא יצרף שחקנים לפי צבע עורם או דתם.

"יש לי אפס סובלנות לגזענות, אפס מוחלט", אמר חוגג. "התגובה שלי לגזענות אינה פרופורציונלית. אתה צועק הערה גזענית אחת – אתבע אותך במיליון דולר. אני לא מנסה להרוס את חיי אף אחד, אני לא מנסה להיות אבא או אמא שלהם. אני לא מנסה לחנך אותם – זה לא התפקיד שלי. אבל כשאתה מביא את זה לאצטדיון ואתה פועל בצורה כזו, זה משליך בצורה לא טובה על כל הקהל ועל המדינה שלנו, אז אני לא יכול לסבול את זה".

בהמשך נשאל חוגג על עלי מוחמד. "זה היה הרגע הגדול ביותר עבורי כשכל הקהל קרא את שמו. זה רגע ענק עבור בית"ר ירושלים ששחקן בשם עלי מוחמד מבקיע שער עם הכיתוב מוחמד על החולצה. זה שכל הקהל קרא בשמו, זה ניצחון גדול. לא אכפת לי מאיזה דת השחקן, או מה צבע העור. יש הרבה שחקנים טובים בישראל, יכול להיות שיום יגיע ואציע לאחד מהם להצטרף".


"יש לי אפס סובלנות לגזענות". משה חוגג (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי