שחקנים בנתניה: "בבית שלנו צריך לנצח". ג'אבר יחליף את זבידאת

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

קבוצתו של סלובודאן דראפיץ' רוצה להמשיך במומנטום נגד הפועל תל אביב, המאמן עבד על הנעת הכדור שממנה לא היה מרוצה במשחק האחרון. המגן התאושש מרגישות ברגלו ויפתח בהרכב. בצ'יראי ביקש לשחק בגביע

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

עם רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד ועם 10 נקודות מתוך 12 האחרונות, מכבי נתניה תנסה לפתוח את הסיבוב השני ברגל ימין, כשתארח בביתה את הפועל תל אביב מחר (ראשון, שידור ישיר בספורט4 החל מ-20:00). "אנחנו במומנטום טוב ובבית שלנו, כשאנחנו בכושר טוב, אנחנו צריכים לנצח", אמרו שחקנים בקבוצה. "הפועל תל אביב היא קבוצה שתמיד עשתה לנו בעיות, אבל לראשונה אחרי הרבה זמן, אנחנו מגיעים כמעין פייבוריטים".

מבחינה מקצועית, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה יערכו שינוי אחד בלבד לעומת המשחק האחרון נגד מכבי תל אביב, כאשר כארם ג'אבר, שסבל מרגישות ברגלו והחל על הספסל, יפתח במקומו של מוחמד זבידאת. "לחצתם את מכבי בצורה טובה", אמר דראפיץ' לשחקנים באסיפה בה הציג להם את המשחק בשבת שעברה. "מצד שני, לא החזקנו בכדור ולא הנענו אותו. נגד הפועל חיפה ידענו להחזיק בכדור בצורה טובה וזה מה שאנחנו צריכים מול הפועל תל אביב". מיד לאחר מכן, עבדו על כך צוות המאמנים באימון ודרשו מהם להקפיד על העניין.

פאטוס בצ'יראי, שממשיך בתהליכי ההחלמה מקרע קטן בשריר הירך האחורי, ביקש מהצוות המקצועי לקחת חלק במשחק הגביע מול מ.ס טירה ביום שישי, אך בקבוצה נוטים שלא לסכנו.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, טים הויבך, דולב אזולאי, ויקי כחלון, אלמוג כהן, גבי קניקובסקי, אביב אברהם, רועי קהת, יונס מלדה, גיא מלמד.

כארם ג'אבר יפתח בהרכב (אריאל שלום)
כארם ג'אבר יפתח בהרכב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי