אבוקסיס על צירוף אפשרי של שועה: "אם הוא ישוחרר, נשמח"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

מאמן בני יהודה דיבר לקראת המשחק בקריית שמונה והתייחס לסיכוי שחלוץ מכבי חיפה ישוב בינואר: "כיבוש השערים שלנו רע מאוד ונשמח אם נוכל להחזיר אותו, אבל איתנו אף אחד לא דיבר על כך"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי שהובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה במחזור האחרון, תצא בני יהודה בשבת הקרובה למשחק חוץ נגד עירוני קרית שמונה ותנסה לשוב למסלול הניצחונות כאשר סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס, שעשוי לערוך שינויים בהרכב לעומת ה-11 שהובסו במחזור שעבר.

הבוקר שוחח המאמן עם התקשורת ואמר על המשחק האחרון: "שום דבר לא הלך לנו, עשינו את כל הטעויות האפשריות מבחינה הגנתית ומבחינה התקפית הגענו למצב אחד טוב. ספגנו בדקות קשות מטעויות נוראיות בסוף החצי הראשון ובפתיחת החצי השני גם כן עשינו טעויות לא אופייניות. יש משחקים שהכל הולך נגדך וזה מה שקרה, אין לי הסבר אחר. צריף לדעת גם להתאושש מתוצאה כזו".

היכולת בסיבוב הראשון: "היו לנו יותר מדי עליות וירידות, היו לנו משחקים טובים מאוד ורעים מאוד באופן קיצוני. בסיבוב השני נצטרך להיות יותר יציבים. היה יכול להיות מצויין אם היינו צוברים עוד איזה 2 נקודות ובסיבוב הבא עלינו לעלות את הרמה ולהציג יכולת טובה יותר".


כיצד משפרים את ההתקפה:
"כיבוש השערים שלנו הוא רע מאוד, ציפינו ליותר מהרבה שחקנים ונצטרך להיות יותר טובים, גם הגנתית. היינו רעים בהרבה משחקים ונצטרך להשתפר וגם להתחזק בינואר כדי לעורר את החלק הקדמי. אם נמצא משהו מעניין בינואר, נביא".


אבוקסיס. "היו לנו משחקים טובים ורעים באופן קיצוני" (מאור אלקסלסי)

צירוף אפשרי של ירדן שועה בינואר: "אם נוכל להביא אותו ממכבי חיפה, נשמח לעשות את זה. אני לא חושב שזה הוגן מבחינתי לדבר עליו ועל מה שעובר עליו, אבל מקצועית כמובן שנשמח לצרף אותו אם נוכל. אני קורא על זה בתקשורת, איתנו אף אחד לא דיבר, אבל אם הוא ישוחרר, בדגש על אם, אז נשמח לצרף אותו".


משחק החוץ בקריית שמונה:
"בשנה שעברה דווקא ניצחנו שם, אבל זה מגרש קשה מול קבוצה שתמיד קשה לשחק נגדה. ישבנו, דיברנו וראינו שהתוצאה האחרונה שלנו לא משקפת ועלינו לדעת למנוע מקרים כאלה בהמשך. רק אם נעשה את זה נחזור עם תוצאה טובה".

דן מורי ומוחמד גדיר, שהתעמתו ביניהם בחימום לפני המשחק בחיפה, יעמדו היום לוועדת משמעת פנימית בתוך המועדון וצפויים להיקנס על ידי המאמן בשל התנהגותם. למרות התקרית צפויים השניים לפתוח בהרכב בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי