קלופ: "לא נשחק על נקודה. זלצבורג מאוד חזקה, אבל גם אנחנו"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | PARNABY/AFP via Getty Images

ליברפול עלולה לסיים את דרכה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אם תפסיד באוסטריה ומאמן הקבוצה נשמע דרוך לקראת המפגש: "ידענו שיחכה לנו 'גמר' במחזור האחרון, תמיד אנחנו עושים דברים בדרך הקשה". ווינאלדום בסגל

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול מובילה את הפרמיירליג בבטחה. ביום שבת רשמה את ניצחונה השביעי ברציפות ושמרה על פער של שמונה נקודות על לסטר השנייה, אך בליגת אלופות המצב שונה לחלוטין. ליברפול אמנם מובילה את בית ה', אך אם תפסיד מחר (שלישי, 19:55) בזלצבורג היא עלולה לסיים את דרכה כבר בשלב הבתים ולהפוך לאלופת אירופה השנייה בלבד, אחרי צ'לסי בעונת 2012/13, שתנשור מהמפעל כבר בסיבוב המוקדם.

כאמור ליברפול מוליכה את ביתה כאשר לזכותה 10 נקודות ומאחוריה נושקות נאפולי (9 נקודות) ורד בול זלצבורג (7 נקודות). בשל העובדה שהאלופה האוסטרית נוצחה 4:3 באנפילד, כל ניצחון בו תספוג פחות משלושה שערים יעלה אותה בטבלה על חשבון ליברפול. נאפולי לעומת זאת, שמחזיקה גם היא במאזן משחקים טוב יותר על ליברפול, תהיה זקוקה לנקודה אחת על גנק החלשה כדי להבטיח את מקומה בשלב הנוקאאוט.

היום (שני) בשעות הערב פרסמה ליברפול את הסגל לקראת המשחק באוסטריה והיא נטול הפתעות. פרט לג'ואל מאטיפ ופאביניו הפצועים, מאמן יורגן קלופ לא ויתר על אף שחקן משמועתי בסגל. מי שכן המריאו לאוסטריה הם דיאן לוברן וג'ורג'יניו ווינאלדום שהיו בספק. מאוחר יותר, דיבר המנג'ר הגרמני במסיבת עיתונאים.


שחקני ליברפול. יסיימו את דרכם כבר בשלב הבתים? (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)

"ידענו אחרי המשחק נגד נאפולי שמחכה לנו 'גמר' ואנחנו צריכים להיות מוכנים אליו. תמיד אנחנו צריכים לעשות את זה בדרך הקשה, אני לא זוכר פעם אחת שהגענו רגועים למחזור המכריע. אנחנו כבר רגילים לזה".

על היריבה: "זלצבורג באמת קבוצה חזקה, אבל החדשות הטובות שגם אנחנו חזקים. דבר אחד ברור, רד בול צריכה לנצח כדי לעשות לעלות. אנחנו לא יודעים איך הם יתקפו, אבל אנחנו יודעים שהם ינצחו לכבוש. אבל כמובן לא נלך על נקודה, ננסה לנצח עם מה שיש לנו ובסוף נראה מה יקרה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי