הסיפור שאינו נגמר: גלן רייס ג'וניור שוחרר בפעם השנייה החודש מקבוצתו

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור | Anthony Au-Yeung/Getty Images

אקס הפועל חולון הפר תנאי העברות שלו מהמעצר הקודם וסיים סופית את דרכו הקצרה בברייקרס. "כוחות משטרה לקחו אותו לבית המשפט המחוזי, לכן חוזהו הופסק באופן מיידי"

(גודל טקסט)

כמו בכל תחנה בה היה בקריירה שלו, גלן רייס ג'וניור לא מפסיק להסתבך. ניו זילנד ברייקרס, קבוצתו של הפורוורד בחודש האחרון, הודיעה הבוקר (שני) כי חוזהו במועדון הותר באופן סופי, זאת לאחר כי רק ביום שישי האחרון הוא השחקן חזר לשורות המועדון.

בהודעה רשמית נכתב: "רייס הפר את תנאי הערבות שלו וכוחות משטרה לקחו אותו אמש למעצר, והבוקר הוא הופיע בבית המשפט המחוזי באוקלנד. חוזהו של השחקן במועדון הופסק באופן מיידי".

רייס ג'וניור חתם בקבוצתו החדשה רק לפני כחודש, ובה התאחד עם מאמנו לשעבר בהפועל חולון, דן שמיר. שבועיים בלבד לאחר מכן, הוא נעצר על ידי המשטרה המקומית לאחר שהסתבך בקטטה כשהיה בעת בילוי בבר. בעקבות אותה תקרית, הוא הושעה מכך פעילות במועדון, והבעלים מאט וולש אמר: "אני לא מאמין שנראה אותו משחק שוב בקבוצה".

לאחר ששוחרר בערבות ונקבע כי יעמוד בפני בית המשפט בפברואר 2020, הכוכב הבעייתי חזר לפרקט והצטיין במדי קבוצתו במהלך סוף השבוע האחרון, אך כאמור, הפר תנאי השחרור שלו ונעצר פעם נוספת, כשהפעם הוא נחתך סופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי