אלמוג כהן: "חזרתי למכבי נתניה בשביל לזכות בתואר"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אריאל שלום

קפטן היהלומים, שאספו 10 נק' בארבעת המשחקים האחרונים, דיבר ב-103FM על הציפיות שלו: "אולי זה לא יקרה השנה, אבל באתי לטווח הארוך". השיפור ביכולתו: ""לא הסתנכרנתי בהתחלה, המאמנים ידעו לפקס אותי"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה נוראית, מכבי נתניה חזרה לעצמה ולמרות שאתמול (שבת) נקטע לה רצף שלושה ניצחונות, היא עמדה בכבוד נגד האלופה מכבי תל אביב, סחטה ממנה נקודה עם תיקו 0:0 והייתה לקבוצה הראשונה שעוצרת את הצהובים אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים. קפטן היהלומים אלמוג כהן התראיין הערב ל-103FM והתייחס לביטול ארבעה שערים על ידי שופטי המסך במהלך המשחק, כמו גם להסתגלות שלו בחזרה לכדורגל הישראלי ולעתיד של קבוצתו.

כאמור, במהלך המשחק בין נתניה למכבי תל אביב, אנשי ה-VAR ושופט המשחק גל לייבוביץ' פסלו ארבעה שערים. כהן פתח את דבריו בהתייחסות לאותן בדיקות במערכת הווידאו, שלעיתים קרובות יוצרות עיכוב במשחק: "זה חלק מהמשחק, זה הופך אותו להרבה יותר הוגן לדעתי. אם זה יקרה קצת יותר מהר, אני חושב שזה יהיה יותר טוב".

האם נתניה תגיע לפלייאוף העליון: "אני מקווה, אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הזו. מה לא עבד בתחילת העונה? אם תשאלו אותי, אני חושב שלא התחברנו טוב ולא הראינו את היכולת שלנו. פשוט לא היינו טובים, אני לא אחד שמתרץ".

גל לייבוביץ' ממתין להוראות ה-VAR אתמול (אריאל שלום)
גל לייבוביץ' ממתין להוראות ה-VAR אתמול (אריאל שלום)

מה הקשה עליו להסתגל בחזרה לכדורגל הישראלי: "אולי בעשר המשחקים הראשונים לא סנכרנתי את עצמי, אני שמח שיש לי מאמנים שיודעים לפקס אותי והייתה לנו שיחה למעשה לפני רעננה, שבה התמקדנו בדיוק במה הם רוצים ממני ואני שמח שמאז גם אני וגם הקבוצה עם עשר נקודות בארבעת המשחקים האחרונים. אני משתדל שנמשוך אחד את השני למעלה, עד כמה שאפשר".

השינוי אצלו: "אני עכשיו משחק בתפקיד באמצע, פחות עולה, מתקל הרבה יותר טוב ומשחק הרבה יותר פשוט. עושה הרבה דברים שעשיתי בגרמניה. הייתי פחות טוב במשחקים הראשונים, קיבלתי ביקורת, למדתי ממנה והשתפרתי ואני שמח על כך".


"שמח שיש לי מאמנים שידעו לפקס אותי". אלמוג כהן (אריאל שלום)

מה היו ציפיותיו כשחזר לנתניה: "להיאבק בצמרת וכמובן שלהביא תואר. אולי לא בשנה הראשונה, אבל באתי לטווח הארוך. אני בטוח שאם נשמור על הסגל הקיים ונתקדם, אולי שנה הבאה נוכל להיאבק יותר למעלה ואולי עוד שנתיים-שלוש נילחם על האליפות".

הסיכוי שיעבור לקבוצה אחרת בישראל: "אין סיכוי שאשחק בקבוצה אחרת בארץ. נתניה זו הבחירה הכי טובה שלי, גדלתי שם ואני אוהב את המקום, הוא תרם הרבה לי ולמשפחה שלי ואני שמח שעכשיו אנחנו מתחילים לשחק את הכדורגל שלנו וליהנות. כדורגל הוא דבר מאוד נזיל, אני לא מתרגש מביקורת, יש לי דרך של עבודה קשה. בסופו של דבר, אני אשפוט את עצמי בחודש מאי. האם נתניה עשתה את הבחירה הנכונה? אפשר לשאול את המאמן".

מה המטרות של הקבוצה אחרי התוצאות האחרונות: "קודם כל נרצה להגיע לפלייאוף העליון, ומשם ברור שנרצה לסיים במקום הכי גבוה שאפשר".


"אם נשמור על הסגל הקיים, אולי נוכל להיאבק יותר למעלה". שחקני נתניה חוגגים (אריאל שלום)

כמה הפריע לו המשבר בין השחקנים לדראפיץ' ולברדה: "זה לא השפיע עלינו. ברדה לא 'קיבל שפיץ' ולא כלום, זו הייתה החלטה שלו לסגת לאחור. שי מעורב בכל מקרה, זה לא משנה אם הוא עומד או לא עומד במהלך המשחק. אם השחקנים צריכים לחכות שהמאמן יעמוד ויצעק, המצב שלהם גרוע מאוד".

אחרי שחזר, איך הוא רואה את הפערים בין אירופה לישראל: "ההבדל הכי גדול הוא בתשתיות, ברגע שנשפר את זה אולי נוכל להתקדם לאנשהו. כל עוד זה לא ישתנה, אני לא חושב שנוכל להגיע לרמות של אירופה. הילדים מתאמנים שמונה קבוצות במגרש אחד, באינגולשטדט היו לנו שישה מגרשים. אני לא מזלזל, אבל כשאתה מסתכל על מדינות כמו לוקסמבורג וליכטנשטיין, יש להם מגרשי אימונים ותשתיות הרבה יותר טובות, זה ההבדל הגדול".


"אם שחקנים צריכים שמאמן יעמוד ויצעק, מצבם גרוע מאוד". שי ברדה (אריאל שלום)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי