קימיך: "אני משתגע מהמצב. זו משימה כמעט בלתי אפשרית"

תומאס מולר
תומאס מולר | UWE KRAFT/AFP via Getty Images

באיירן מינכן שוב הפסידה, הפעם 2:1 למוליכה מנשנגלדבאך: "הפסקנו לשחק", אמר המאמן האנזי פליק. מרטינס ספג ביקורת קשה מחבריו אחרי הפנדל בדקה ה-90: "עבירה מטופשת"

(גודל טקסט)

בדקה ה-59 אתמול (שבת) במשחק העונה במנשנגלדבאך, קשה היה שלא להרגיש שבאיירן מינכן חוזרת. הבווארים היו בדרך לניצחון חוץ על המוליכה, שלוש נקודות שגם היו מצמקות את הפער ביניהן לנקודה. אלא שבדקה ה-60 הכל השתנה: רמי בנסבאיני השווה ממצב נייח, הפך את התוצאה בתוספת הזמן מ-11 מטר וכעת הפער בין השתיים כבר עומד על שבע נקודות הפרש והאלופה הידרדרה עד למקום השביעי בטבלה.

אם בימים הראשונים עוד דיברו בבאיירן מינכן על כך שהם שבעי רצון מהמאמן הזמני האנזי פליק, מי שהיה עוזרו של ניקו קובאץ' שפוטר, שני ההפסדים הרצופים לבאייר לברקוזן ולמנשנגלדבאך ערערו את מעמדו וייתכן שבמהלך פגרת החורף אליה תצא הליגה בסוף החודש בכל זאת יגיע מחליף. עד אז, תפגוש באיירן את ורדר ברמן, פרייבורג ו-וולפסבורג.

"זה מתסכל, כי הגענו להמון מצבים ועדיין השארנו את גלדבאך בחיים", אמר פליק בסיום, "היינו טובים יותר בדקה ה-60, אבל אחרי זה ראינו למה הם במקום הראשון בטבלה. זה הפסד אכזרי, במיוחד בגלל המצב בטבלה, אבל אנחנו הפסקנו לשחק", רטן המאמן. השוער מנואל נוייר הוסיף לדברי המאמן: "היינו צריכים להמשיך לשחק, אבל לא הצלחנו. הקבוצה הרגישה טוב, ועדיין הפסדנו…זה לא נעים".

בעונה שעברה, בשלב הזה של העונה, באיירן גם כן הייתה במרחק רב מהפסגה, פיגרה ב-9 נקודות אחרי דורטמונד, אבל אז היא הייתה במקום השלישי בטבלה ולא ראתה כל כך הרבה קבוצות מעליה. גם המגן ג'ושוע קימיך רתח מזעם בסיום: "זה מתסכל אותי כל כך, אני משתגע מזה. גם בשנה שעברה העובדה שהודחנו מליגת האלופות בשמינית (על ידי ליברפול, הדחה ראשונה בשלב 16 האחרונות אחרי שבע שנים) עזרה לנו להשיג את הדאבל. עכשיו זו משימה כמעט בלתי אפשרית".


קימיך. "כמעט בלתי אפשרי" (Frederic Scheidemann/Bongarts/Getty Images)

מי שהיה על המוקד אחרי ההפסד היה הבלם חאבי מרטינס, מי שביצע את העבירה הכה מיותרת וטיפשית בתוספת הזמן שלא רק עלתה לו בכרטיס אדום, אלא כאמור גם העניקה למארחת את הניצחון: "זה היה פנדל מיותר", אמר תומאס מולר וגם נוייר הודה ש"זו עבירה מטופשת". פליק היה רשמי יותר כשטען: "זה היה מסוכן ואני לא חשבתי שזה פנדל, חלק אמרו שכן וחלק אמרו שלא, אבל כל כך הרבה אנשים צפו באירוע דרך הפלאפון והבנתי שזה פנדל. מדובר בשחקן חשוב מאוד עבורנו שמשחק במספר עמדות. אני סומך עליו".


מרטינס גורם לפנדל בדקה ה-90 (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי