"כבר לא מפתיע שאין שערים": בספרד ביקרו את אתלטיקו

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | Eric Alonso/Getty Images

הקולצ'ונרוס רשמו את פתיחת העונה החלשה ביותר מאז הגיע סימאונה, שלא מצליח לנצח כבר חמישה משחקי חוץ רצופים - דבר שלא קרה מאז 1957. גם: ציון הדרך העגום של ז'ואאו פליקס

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד ממשיכה בעונה המאכזבת שלה, הקולצ'ונרוס שסומנו כמועמדים לזכות באליפות רשמו אמש (שישי) משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון כאשר נפרדו ב-0:0 מול ויאריאל ואת המחזור ה-16 הם עלולים לסיים במקום השביעי אם חטאפה תשיג שלוש נקודות.

זוהי פתיחת העונה החלשה ביותר של הקולצ'ונרוס מאז הגיעו דייגו סימאונה לקבוצה ונראה שהבעיה הגדולה ביותר של הקבוצה היא במשחקי החוץ. התיקו מול הצוללת הצהובה השווה שיא מועדון מ-1957 של חמישה משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון. בספרד נטען כי "לא לכבוש זה כבר לא עובדה מוזרה, זו הנורמה של הקבוצה".

כצפוי כשיש בעיות בהתקפה מי שספג את מירב הביקורות היה השחקן היקר בתולדות המועדון ז'ואאו פליקס שכבש עד כה העונה רק שני שערי ליגה ורשם באצטדיון לה סרמיקה החמצות רבות והפך לשחקן הראשון במועדון מאז 2004 שבועט תשע פעמים לכיוון השער ולא כובש.

המאמן דייגו סימאונה אמר אחרי המשחק: "זה נורמלי שיש ביקורת כאשר התוצאות לא מגיעות. כשאתה בלחץ יש פחות דיוק. חשוב שיהיה יותר שקט נפשי בקבוצה, שהחדרה לא תנצח אותך ואז האיכות תגיע. היו לנו שתי הזדמנויות טובות ז'ואאו פליקס עשה את מה שצריך לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי