מוגרבי הגיש תביעה של למעלה משני מליון שקל מבני סכנין

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | אודי ציטיאט

החלוץ, שחתם בינואר בהפועל חדרה, שלח כתב תביעה חמור בו טוען כי מגיעים לו מעל למיליון שקלים כשכר על תקופתו בה היה פצוע, פיצוי פיטורין שנעשה כלא כחוק ואף הייתה פגיעה בשמו הטוב

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

חלוץ בני סכנין, פיראס מוגרבי, הגיש היום (שני) תביעה נגד המועדון בסכום של למעלה משני מיליון שקלים. מוגרבי שלח כתב תביעה חמור באמצעות עורך דינו יהב ארגמן בו הוא מפרט את הדרישות הכספיות שלטענתו לא קיבל מהקבוצה.

בין השאר דורש השחקן מעל למיליון שקלים כשכר בתקופה בה היה פצוע, מענק על מיקום 1-6, פיצוי פיטורין, הפרשת פנסיה וגמל, תשלומים סוציאליים וכן פגיעה בשמו הטוב. בין השאר נכתב בכתב התביעה כי השחקן הוצא לחל"ת (חופשה ללא תשלום) עם פרוץ נגיף הקורונה ולא קיבל הודעה על חזרתו. המשתמע מכך  – הוא קיבל הודעת פיטורין אך זו נעשתה בצורה לא חוקית וללא שימוע.

 "הנתבעת זנחה את חובותיה כלפי התובע כאשר השאירה אותו ללא שכר לו היה זכאי מכוח הסכם העסקה לתקופה קצובה", נכתב בכתב התביעה. כמו כן נכתב בנוסף: "מיד עם הפסקת הספורט בישראל,  הודיעה הנתבעת לכלל שחקניה וביניהם התובע על היציאה לחל"ת. מיד לאחר ההודעה על סיום ההגבלות לביצוע פעילות ספורט נקראו שחקני הקבוצה להתייצב במשרדי הנתבעת לצורך החזרתם לפעילות ואילו התובע נדרש להישאר בחל"ת וזאת ללא כל הסבר או סיבה. 


מוגרבי. תביעת ענק נגד סכנין (עדי אבישי)

"הכיצד הוסרה המגבלה על קיום פעילות ספורט על ידי משרד הבריאות ואילו הוא נדרש להישאר מחוץ לפעילות הרשמית של הנתבעת". כידוע, וללא קשר, מוגרבי חתם כבר בחודש ינואר בהפועל חדרה לקראת העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי