קלופ סימן חיזוק חדש להתקפה והציע לדחות את חגיגות האליפות

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Michael Regan/Getty Images

לאחר הכישלון המסתמן בהחתמת ורנר, ליברפול כבר גיששה מול וולבס לגבי אדאמה טראורה עליו אמר המאמן: "שחקן שאי אפשר לעצור". הגרמני הציע לחגוג באנפילד בתחילת העונה הבאה: "לא אכפת לי אם יחשבו שאנחנו משוגעים"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בדיוק בעוד שבועיים יוכלו בליברפול לחייך כאשר יפגשו את אברטון בדרבי במחזור ה-30. הקבוצה של יורגן קלופ מריחה את האליפות ההיסטורית לראשונה מאז 1990 ותוכל לזכות בה דווקא בדרבי, אם מנצ'סטר סיטי תפסיד לארסנל במשחק ההשלמה.  המאמן העלה רעיון לקיים את חגיגות האליפות המסתמנות בעונה הבאה מתי כשזה יתאפשר בהתאם למצב החדש שנוצר בשל נגיף הקורונה. קלופ אמר: "זה מבאס שאתה לא יכול לחגוג באופן שתמיד חלמת עליו. זה לא אידיאלי להיות לבד באצטדיון ואז לנסוע הביתה, אבל אי אפשר להתמודד עם זה".

בהמשך הוסיף: מגיע היום בו החיים יחזרו לשגרה, ואז תהיה לנו הזכות לחגוג באותו היום. מה זה משנה אם זה יהיה במחזור ה-12 או ה-13 בעונה הבאה? מי יעצור אותנו? עדיין יהיה לנו את הגביע ונוכל לנסוע איתו ברחבי העיר ולעמוד על האוטובוס. לא אכפת לי אם אנשים יחשבו שאנחנו משוגעים. אין ספק שזו תהיה חגיגה מיוחדת".

עונה היסטורית: "העונה הזו בהחלט יכולה להיות היסטורית, אני אומר את זה בבירור. לא רק היסטורית עבור המועדון אלא באופן כללי. יש לנו סיכוי להגיע למספר נקודות בלתי נתפס שעדיין לא היה, נעשה את המיטב ונראה מה ייצא".

קלופ בחגיגות הזכייה בצ'מפיונס. מציע לחגוג את האליפות בעונה הבאה (Gettyimages)

 
 

בינתיים, האדומים כבר חושבים על העונה הבאה. עם או בלי קשר לדיווחים על כך שטימו ורנר עובר לצ'לסי, קלופ סימן מטרה חדשה. לפי "מירור" הבריטי, מדובר באדאמה טראורה, החלוץ הספרדי של וולבס, אותו הגדיר קלופ כשחקן שפשוט אי אפשר לעצור. "ליברפול עוקבת אחריו, ושוקלת להגיש הצעה", נכתב בדיווח, שקיבל חיזוק גם ב"דיילי מייל", שם נטען כי אלופת אירופה היוצאת כבר ביררה לגביו. כמו כן נטען כי מאמן וולבס, נונו אספיריטו, מרגיש אובד עצות מכך שלא יוכל לשמור על הכוכב שלו. כך אמורים הדברים גם לגבי ראול חימנז שמחוזר במנצ'סטר יונייטד. אולם בעוד מדובר אולי בהזדמנות היחידה להרוויח על חימנז, הרי שטראורה בסך הכל בן 24.

 
 
טראורה, שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה, חתם בוולבס לפני שנתיים ממידלסבורו בתמורה ל-18 מיליון ליש"ט. העונה כבש שישה שערים והוסיף שמונה בישולים בכל המסגרות והחמיץ משחק ליגה אחד בלבד. הוא מחזיק בחוזה עד 2023. וולבס שבעונת שיא מדורגת במקום השישי במרחק חמש נקודות בלבד מליגת האלופות.

 

עוד בליברפול, מגן העבר קאפו התראיין ושיבח את יכולתו של טרנט אלכסנדר ארנולד שמשחק בדיוק באותה העמדה. "הוא שחקן סנסציוני, כישרון נדיר. אם ימשיך כך הוא יהיה אחד הטובים בעולם. הוא מבריק מבחינה טכנית, יש לו כל כך הרבה איכות, הוא מזכיר את הברזילאים בסגנון המשחק. אני אוהב לראות אותו משחק, והוא משחק בקבוצה נהדרת שיכולה לעזור לו לצמוח"
 

טראורה מול מאנה. בעונה הבאה יחד באנפילד? (Michael Regan/Getty Images)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי