הבעלים הכי סלב בליגה: משה חוגג מתמנגל

משה חוגג, ענבל חוגג
משה חוגג, ענבל חוגג | אור גפן

האיש החזק בבית"ר ירושלים הראה שוב עד כמה הוא סלב שמוזמן לאירועים בלי סוף. הפעם, בשישי, כיבד בנוכחותו בחתונה של דנה לפידות ויוסי ברנס שנערכה ברחובות. עוד היו: נטלי דדון, משה פרץ, אליעד נחום ובני פרץ

(גודל טקסט)

מחר (שני) תפגוש בית"ר ירושלים את אלופת המדינה, מכבי תל אביב, בתקווה לנסות להתאושש מהחזרה המגומגמת שלה לליגה לאחר התיקו מול הפועל באר שבע וההפסד להפועל תל אביב. עד שזה יקרה, נספר לכם שבסוף השבוע האחרון, הבנו עד כמה הבעלים של הקבוצה מהבירה, משה חוגג, שגם ככה נמצא כל הזמן בכותרות – הוא סלב על שמוזמן לאירועים בלי סוף. בשישי האחרון הוא גם כיבד את חבריו הטובים בנוכחותו. הזמרת והיוצרת, דנה לפידות נישאה בשישי בצהריים לבן זוגה, יוסי ברנס בחתונה חגיגית ולפי ההנחיות שנערכה ב"קאסה מורה" ברחובות. בכניסה חולקו מסיכות ובדקו חום.

לפידות היא חברה קרובה של ענבל חוגג, אשתו של הבעלים, שהייתה נראית נהדר, ארבעה חודשים בלבד אחרי לידת בנם השלישי, טום. הזוג המלכותי תפס את מלוא תשומת הלב של מיטב סלבריטאי ישראל דוגמאת: משה פרץ ואשתו ירדן גוזלן, נטלי דדון ועמית פרליס, דקלה, אליעד נחום, השף אביב משה שהופקד על האוכל, אביבית בר זוהר, עידן יניב, מאור אדרי, אלון דה לוקו, וגם מנהלו לשעבר של נשיא הכבוד של הפועל מרמורק אייל גולן, שנמצא איתו בסכסוך תקשורתי, בני פרץ.

היה ולא נתפס תחת עדשת המצלמה: קובי מיכה, אחד האבות היותר אהובים בליגה שלנו. אביו של דור מיכה הגיע לחתונה של לפידות ללא בנו שכמובן לא יכול להגיע לאירועים בתקופת הבידוד בה נמצאים כל שחקני ליגת העל ולכן "פאפא" מיכה ייצג את המשפחה בכבוד. הזמרת שכבשה את ליבנו בעונה האחרונה של "הכוכב הבא" היא חברה קרובה גם של משפחת מיכה ואנחנו זוכרים היטב שהיא התייצבה לפתיחה של "גולדה" הגלידרייה של קשרה של מכבי תל אביב בצפון העיר רגע לפני התפרצות נגיף הקורונה בישראל. שיהיה במזל!


מזל טוב דנה! דנה לפידות ובעלה הטרי יוסי ברנס. אוהדים את מכבי או את בית"ר? (אור גפן)


נוצצים בין כל ההמון. משה וענבל חוגג (אור גפן)


חתונה בזמן קורונה – שומרים על הנהלים. (אור גפן)


משה חוגג ואליעד נחום. דיברו על כדורגל? (אור גפן)


נטלי דדון ממוגנת ושומרת על ההנחיות (אור גפן)


גיסו של שובל גוזלן. משה פרץ ואשתו ירדן גוזלן (אור גפן)


בני פרץ. מתי הסכסוך עם אייל גולן יסתיים? (אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי