דייגו קוסטה שילם קנס של 540 אלף יורו ונמנע מעונש מאסר

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Denis Doyle/Getty Images

אחרי שנגזרו עליו שישה חודשי מאסר בפועל בגין עבירות מס, חלוץ אתלטיקו מס ניצל את החוק הספרדי המאפשר להתחמק מכניסה לבית הכלא דרך תשלום נוסף. "השבוע התיק אמור להיסגר", סיפר דובר הקבוצה

(גודל טקסט)

בית המשפט בספרד גזר היום (חמישי) על חלוץ אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה עונש של שישה חודשי מאסר וקנס של 540 אלף יורו, בגין הונאות מיסים, אחרי שהודה בהאשמות נגדו לפיהם לא דיווח על הכנסות של למעלה מחמישה מיליון יורו בשנת 2014 כאשר עבר לצ'לסי.

בסופו של דבר, קוסטה נמנע מחודש מאסר בעקבות החוק הספרדי המאפשר להמיר עונש מאסר של פחות משנתיים לקנס כספי נוסף והחלוץ העביר לרשות המיסים את החוב הנדרש. "דייגו קוסטה הגיע להסכם לפני מספר חודשים עם התובע וכבר שילם את הקנס בתוספת ריבית ודרישת המאסר בוטלה", סיפר דובר אתלטיקו מדריד לרויטרס. "השבוע ההסכם צפוי לקבל את אישורו של בית המשפט".

החלוץ הספרדי בן ה-31 הוא כמובן לא הכדורגלן הראשון שמסתבך בפרשיות מס בשנים הארונות. כזכור בינואר 2019, כריסטיאנו רונאלדו הסכים לשלם סכום בגובה של 18.8 מיליון יורו במקום עונש של 23 חודשי מאסר ואף קפטן ברצלונה ליאו מסי נאלץ לשלם כשני מיליון יורו בשנת 2017.

שחקנים בולטים נוספים שהיו מעורבים במקרים דומים הם לוקה מודריץ', מרסלו, רדאמל פלקאו, אנחל די מריה וחאבייר מסצ'ראנו. בנוסף ניתן לציין כי צ'אבי אלונסו הצליח בסיומו של תהליך משפטי ארוך להזדכות מכל אשמה בחודש נובמבר האחרון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי