החתמה פיקנטית: ירושלים צירפה את פארגו במקומו של בראון

ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו | הפועל "בנק יהב" ירושלים

הרכז ששיחק במכבי תל אביב בשלוש קדנציות שונות יחליף את הגארד שעזב את מחזיקת הגביע מסיבות אישיות: "מגיע לעזור להפועל לסיים את מה שהתחילה". קטש: "שחקן מצוין ומנהיג על המגרש ומחוצה לו"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה הערב (רביעי) על החתמתו של ג'רמי פארגו עד לסיום העונה הנוכחית. פארגו יצטרף לקבוצה בימים הקרובים ולאחר אימוני הבידוד יחבור לחבריו החדשים באדום. הרכז האמריקאי (34, 1.88) מגיע למחזיקת הגביע במקומו של ג'ייקובן בראון, שעזב אתמול את הקבוצה וחזר לארצות הברית מסיבות אישיות.

מדובר בסוג של חציית כביש שתוסיף המון פיקנטריה למאבק האליפות של ירושלים מול מכבי תל אביב, שכן כידוע, פארגו שיחק במדים הצהובים בשלוש קדנציות שונות ואף זכה עם התל אביביים בשתי אליפויות. כעת, הוא חובר למאמן שהביא אותו לישראל בפעם הראשונה, עודד קטש שלקח יחד עם פארגו אליפות היסטורית בהפועל גלבוע/גליל, בעונת 2009/10.

את העונה הנוכחית פתח פארגו בסנטה קרוז ווריירס, קבוצת הבת של גולדן סטייט בליגת הפיתוח של ה-NBA, ושם העמיד ממוצעים נהדרים של 17.2 נקודות, שישה אסיסטים וארבעה ריבאונדים ב-31.4 דקות על הפרקט. במהלך העונה אף קודם לסגל של גולדן סטייט והציג יכולת טובה: בשלושה משחקים קלע בממוצע 8.3 נקודות ומסר 2.7 אסיסטים ב-15 דקות על הפרקט, זאת לפני סגירת הליגה עקב הקורונה.

מפגש פיקנטי מאוד מחכה לו עם מכבי תל אביב. פארגו במדים הצהובים (דני מרון)
מפגש פיקנטי מאוד מחכה לו עם מכבי תל אביב. פארגו במדים הצהובים (דני מרון)

פארגו אמר לאחר החתימה: "כשהגיעה ההזדמנות מיד החלטתי שאני מגיע להפועל. אני כמובן מכיר את המועדון והמסורת שלו ויודע שהעונה זכה בגביע המדינה ובגביע ווינר. אני מגיע לעזור להפועל לסיים את מה שהתחילה ומחכה לשתף פעולה עם החברים לקבוצה ועם עודד קטש, שהיה מי שנתן לי את ההזדמנות הראשונה אחרי הקולג' ויש לנו יחסים קרובים עד היום".

עודד קטש מסר: "חבל לי שג'ייקובן נאלץ לעזוב עקב בעיות אישיות. הוא חלק מאיתנו, אבל יש מצבים חשובים יותר מכדורסל. היינו חייבים להגיב מהר ואני שמח מאוד שהצלחנו להביא את ג'רמי שהוא שחקן מצוין ומנהיג על המגרש ומחוצה לו. אחרי שג'רמי יכיר את השיטה והחברים, אני בטוח שיתחבר עם שאר הקבוצה בקלות. אנחנו מצפים לבואו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי