צפו בתקציר: אברמוב סחט נקודה עבור חדרה, שסיימה ב-2:2 מול נס ציונה

שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים | דני מרון

המחליף כבש במהלך האחרון של המשחק והציל את הקבוצה של שרון מימר, שחזרה מפיגור כפול. שטיין ושטרכמן כבשו לאורחת, זיקרי צימק. החבורה של זדה פספסה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום

(גודל טקסט)

מחזור הפתיחה של הפלייאוף התחתון נמשך הערב (רביעי) עם המפגש בין הפועל חדרה לסקציה נס ציונה, שנגמר ב-2:2 סופר דרמטי. הקבוצה של ליאור זדה כבר ראתה את עצמה עולה מעל הקו האדום ועוקפת את קריית שמונה, אלא שגלעד אברמוב המחליף כבש במהלך האחרון של המשחק והשלים את הקאמבק של חדרה מפיגור כפול.

השער הראשון הגיע בדקה ה-52: אלעד שחף פרץ באגף הימני והעביר את לרז שטיין במרכז, החלוץ שחרר בעיטה מדויקת ברגל שמאל וכבש את ה-0:1. תוך ארבע דקות, שי אליאס הגביה לרחבה, אייל שטרכמן נגח לקורה ופנימה והפכיל את היתרון. חדרה חזרה למשחק בדקה ה-68, בזכות פריצה של אליאל פרץ שנתן מסירה רוחב טובה לרועי זיקרי, החלוץ שלח את זה יפה מאוד מהאוויר לרשת וצימק. בדקה ה-93, לוסיו רשם החמצה רשלנית בתוך רחבת החמש אבל במהלך במהלך האחרון של המשחק, אברמוב קיבל את הכדור מחוץ לרחבה וירה מדויק לקורה ופנימה, בדרך לשוויון הדרמטי.

כאמור, נס ציונה נותרה במקום הלפני אחרון עם נקודה פחות מקריית שמונה שהפסידה אתמול לנתניה, אותה תפגוש הסקציה כבר ביום הראשון הקרוב (שידור ישיר בספורט2 החל מ-19:30).

חדרה, שנראתה רע במשחקי ההכנה, לא ממש הציגה שיפור הערב אך תתנחם בכך שנמנעה מלפתוח את הפלייאוף עם הפסד. במחזור הבא היא תתארח אצל בני יהודה (שבת, 20:00) בתקווה לרשום ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקי ליגה.

ליאור זדה. פספוס לנס ציונה (דני מרון)
ליאור זדה. פספוס לנס ציונה (דני מרון)
מימר. חדרה ניצלה מהפסד (אריאל שלום)
מימר. חדרה ניצלה מהפסד (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי