משה סיני: "היה אחלה פסטיבל, אל תאשימו את אוהדי הפועל ת"א"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים | דני מרון

נציג הבעלים התראיין ל-103FM: "השחקנים לא עשו כלום, צריך להציב מחסומים". על השינוי: "עבדנו קשה, לפני הקורונה לא היינו מוכנים". וגם: עמית מאיר חתם עד 2025

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עד עתה, הפועל תל אביב היא הסיפור הגדול של הפלייאוף העליון. החזון של ניר קלינגר ומשה סיני התגשם בצורה נפלאה כשהאדומים, עם לא מעט צעירים בהרכב, השיגו שני ניצחונות מרשימים – 1:2 על מכבי חיפה בסמי עופר ואתמול (שלישי) הביסו 0:3 את בית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד, כשהאוהדים לא היו במגרש אך צפו במשחק מחוץ לאצטדיון. בשבוע הבא האדומים יפגשו את מכבי פתח תקווה בחצי גמר הגביע למשחק חשוב מאוד. בינתיים, סיני, נציג הבעלים, שהשאיר את המתיחות עם איציק ושרון ניסנוב מאחור, התארח בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על העונה המוצלחת.

סיני פתח את דבריו ואמר: "לא הופתעתי מהכושר שלנו, כי שיחקנו טוב נגד מכבי חיפה, מול בית"ר ירושלים זה בכל מקרה משחק קשה, לא ציפיתי שננצח 0:3 אבל מה שהיה חשוב לנו שתהיה המשכיות, שהקבוצה תראה טוב, הצעירים ימשיכו להשתלב" לא 'התבלבלנו' אמר בצחוק, "לקבוצה הזו יש עבר מפואר ואנחנו רוצים להצעיד אותו קדימה. הקורונה עשתה לנו טוב, לא ישבנו בבית. הרבה הרימו גבה כשהתאמנו. אנחנו רצינו להיות מוכנים ליום שאחרי והתחזקנו מאוד. זה חיזק את הצעירים שלנו בכל הפרמטרים.

על כך שבעלי המועדון היו נגד חידוש הליגה: "אני לא נכנס לזה. דעתם הייתה מסיבה זו או אחרת. אנחנו בכל מקרה התרכזנו בעניין המקצועי. זה מלא היה קל לעבוד עם שחקן אחר באופן אישי ולהישאר כאן במועדון 7-8 שעות. לא אתחיל להתלונן אבל ידענו שצריך לעשות דברים בצורה נכונה לקראת מה שאתם רואים ומה שנעשה במשחקים האחרונים.



שחקני הפועל חוגגים נגד בית"ר. תקופה נפלאה (דני מרון)

השינוי בסגנון המשחק של הקבוצה: "קודם כל אני מסכים שאין בנו שום פחד, אנחנו לא ניקח אליפות ולא נרד ליגה, שמחים לשחק בפלייאוף העליון. גם כשעלינו לפלייאוף לא היינו קבוצה עוצמתית ברמת הכושר הגופני ובפן הפיזי. אם היינו נכנסים לפלייאוף ישר בלי הפסקת  הקורונה – לא היינו מוכנים. הכנו את הקבוצה ברמה הפיזית, פיזיות וכושר גופני, אלה דברים שצריך לעבוד עליהם. לקחנו את הפרויקט הזה של הצעירים, גם מאור בוזגלו, עומר דמארי ועומרי אלטמן חזרו. כרגע אין צופים במגרש ובבית יש וצריך לתת להם את ההנאה".

האימונים הפיזיים: "בתקופת דוביד שוויצר היינו מתאמנים ביום שישי לפני משחק והיו צוחקים עלינו. הצלחה היא אוסף של הרבה מרכיבים – תזונה, מנוחה. צריך לעשות דברים בצורה טובה גם ברמה טקטית וגם בסגנון משחק, זה מורכב מאוד אבל אם עושים את זה נכון ולא מחכים למקריות – זה יקרה".

התקדמות הצעירים בצל המשבר: "בכנות, אנחנו בלי שום קשר לקורונה, ברגע שהגענו, התחלנו לקיים משחקי אימון נגד הנוער כי לא היה לנו זמן לראות אותם כל הזמן. דיברנו עם אורי אוזן ועומר בוקסנבאום שהעבירו המלצות ובדקנו את הצעירים כאן מול הבוגרים. סימנו מספר שחקנים שאנחנו יודעים שיכולים לתת לנו הרבה. השחקנים האלה היו עולים לבוגרים אבל הקורונה רק עזרה להם והקדימה את התהליך הזה. אני כבר אחרי שבועיים אמרתי שאנחנו הולכים בדרך הזו ולשמחתי זה הצליח".

סיני וקלינגר. שילוב מנצח (עדי אבישי)

מדיניות הרכש בעונה הבאה: "אנחנו לא רוצים לבצע רכש לא נכון. קודם כל נצטרך לדעת מה יהיה בעונה הבאה. בכל ראיון אני אומר שנזדקק עוגנים של שחקנים וותיקים ולצרף 2-3 שחקנים מקסימום ויחד איתם צעירים. נצטרך להביא שחקנים שלא יהיו כאן עוברי אורח אלא שחקנים בעלי משמעות. סגל שחקנים צריך להיות של 22-24 שחקנים, זה מעבר ל-11 שחקנים. אלה שיגיעו לא יהיו על חשבון הצעירים. מי שטוב צריך לשחק. זה לא משנה מי הביא את השחקן הזה. אני למדתי, אני כבר הרבה שנים בכדורגל. צריך לעשות את הכל הכי ישר בפן המקצועי וזה לא משנה מה אומרים".

האם יהיה בהפועל גם בעונה הבאה: "אין דבר שעובר חלק וכולם מסכימים. לעתים יש דברים כאלה ואחרים, עברנו את זה והכל בסדר. אנחנו נדבר על שנה הבאה, הסמכויות השונות ומה טוב לקבוצה. אני באתי בתקופה הזו כי מה שהניע אותי זה שהקבוצה תישאר בליגה ותישאר טוב ולשמחתי הרף קפץ מעל המצופה בגלל כולם – המאמן, הצוות והשחקנים. לגבי שנה הבאה – אלוהים גדול".

על התקהלות האוהדים: "שיפסיקו להאשים את האוהדים של הפועל, השחקנים לא עשו שום דבר רע. אחלה פסטיבל היה אתמול. בדרך לאימון, נסעתי דרך חוף הים, אלפי אנשים אחד על השני, קשה לי להבין את זה". כשנשאל על כך שזה ידחה את המשחקים עם קהל: "יש מחסומים שיכולים לחסום את ההגעה של הקהל, כמו שרק מי שמגיע עם תו חניה יכול להיכנס. אנשים אוהבים כדורגל ויש אנשים שלא מתחשבים בהנחייה כזו או אחרת ומטבע הדברים המשטרה או העירייה צריכה לחסום את הגישה למגרש. גם בימים רגילים יש מחסומים".


 

"אחלה פסטיבל" (דני מרון)

בתוך כך, הפועל תל אביב הודיעה היום כי הקשר עמית מאיר, שהשתלב בהרכב הפותח בשני משחקי הפלייאוף העליון, חתם על חוזה לחמש שנים. סיני עצמו אמר על כך: "אנחנו שמחים שהשחקנים הצעירים ממשיכים לקשור את עתידם עם המועדון בו גדלו. עמית שחקן מוכשר מאוד שנמצא בתחילת הקריירה, אנחנו מאמינים בו מאוד וניתן לו כמובן את כל התנאים להתפתח מקצועית. אני מאחל לו הצלחה רבה".

סוכנו של מאיר, עידן בן אבו, הוסיף: "אני נרגש להחתים את עמית מאיר על חוזה חדש בהפועל תל אביב. את עמית אני מלווה מגיל 16 והוא היחצ"ן מספר אחד שלי. עמית הוא מהקשרים האחוריים הטובים בישראל ועתידו במועדון האדום עוד לפניו".


עמית מאיר (הפועל ת
עמית מאיר (הפועל ת"א, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי