הולך בעקבות ניימאר: בן דודו של הברזילאי חתם בצרפת

ראו
ראו | האתר הרשמי

ראו, קרוב משפחה של השחקן היקר בעולם, עזב את מולדתו והצטרף לליון FC מהליגה השישית בצרפת. האם הגעתו תגרום לניימאר להישאר בפריז סן ז'רמן לעונה נוספת?

(גודל טקסט)

בחודשים האחרונים בכלי התקשורת בספרד מדווחים כמעט בכל יום על חזרתו של ניימאר מפריז סן ז'רמן לברצלונה, אבל דווקא בזמן הזה, בן דודו של השחקן היקר בעולם יארח לו לחברה, לאחר שחתם אתמול (שני) בליון FC הצרפתית.

כנראה שעד כה לא שמעתם על ראודמן סנטיאגו, המכונה 'ראו', מכיוון שמדובר בשחקן אלמוני לחלוטין וגם קבוצתו בה חתם משחקת בליגה השישית בצרפת, לכן אל תצפו לראות אותו משחק בקרוב בקבוצה מקצוענית, אבל ללא ספק הכוכב של פריז סן ז'רמן קיבל סיבה נוספת להישאר בעיר האורות.

למי שמעט מתעניין היכן הגיח קרוב המשפחה של ניימאר, אז ראו החל את הקריירה גם הוא בסנטוס, משם עבר לבאנגו אתלטיקו קלאב מהליגה הרביעית בברזיל ומציינים שלמרות הקרבה המשפחתית לניימאר, מעולם לא התרברב בכך ודאג לשמור על צניעות. אגב, אם ראו רוצה לשאוב השארה מקרוב משפחה אחר ששיחק גם הוא בקבוצה מליון הוא יואן זומה, אחיו הצעיר של בלם אברטון ונבחרת צרפת קורט זומה, שהצליח להגיע עד לקבוצה הבוגרת של בולטון בליגה השלישית.



חבר חדש לניימאר (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי