ישראל אוגלבו סירב להתנצל בפני רגב הוד, ששלח מסר חד וברור

רגב הוד, ישראל אולגבו, אסי בוזגלו
רגב הוד, ישראל אולגבו, אסי בוזגלו | אלוני מור

בפרק ששודר אמש ב"הישרדות VIP", התנהגותו של ישראל אוגלבו ירדה לפסים לא נעימים כלפי חבר השבט השני, רגב הוד. מה היה לזמר להגיד בתגובה? הפרטים המלאים בפנים

(גודל טקסט)

רגב הוד, חברו הטוב ביותר של אסי בוזגלו על האי בהישרדות VIP, עבר אתמול (שבת) רגעים לא פשוטים. כזכור, למי מביניכם שלא צפה בפרק, במשא ומתן בבקתה שהתקיים בין הזמר, שהוא כאמור בן הברית של האח למשפחת הכדורגל המלכותית, לבין המדליסטית האולימפית, ירדן ג'רבי, סיכמו השניים כי יקיימו "קרב הוגן" ויבזזו משהו קטן אחד מהשבט של השני.

ברגע שהוד חזר לשבט וסיפר על כך לחבריו, בוזגלו מיד הסביר לו שלא מעניין אותו קרב הוגן, וכי כל חברי השבט קופאים מקור ועודד אותו ללכת ולקחת את הברזנט מהשבט השני. הדבר גרם לפיצוץ נוראי בין הזמר, שהגיע לדרוש את השלל, לבין זוכה האח הגדול, ישראל אוגלבו, שהתעצבן על הרצון לקחת את הברזנט, ואמר לרגב הוד בין היתר "בן זו**. אתה לא רצוי אצלנו. תעוף מפה". אחרי הסערה ברשתות החברתיות בעקבות הריב על הברזנט שלגמרי הידרדר, הוד הרגיש צורך להגיב.

הוד כתב: "פייר, עבר פרק זמן לא מבוטל מאז אותם צילומים ב'הישרדות', מאז עברו הרבה מים בנהר ואני לא אדם שנוהג לזכור או לעשות הנהלת חשבונות עם אף אחד. הדבר היחיד שהיה לי קשה איתו הוא קרוביי ואשתי שהיו צריכים לחוות את הרגעים הלא פשוטים האלו. תדעו שיש רגעים מורכבים בחיים, הישארו נאמנים לעצמכם ותמיד שמרו על קור רוח ודרך ארץ. אוהב, רגב".

בתום שידור הפרק והסצנה הקשה ששודרה, זומנו רגב הוד וישראל אוגלבו לאולפן של "הצינור" לדון בדברים. לא נרשמה שום חרטה של אוגלבו. רגב הוד חשף כי ביקש מאשתו, הלן הוד, שלא תראה לילדה את הפרק של אתמול בגלל האלימות, כי לא רצה שתיחשף לתכנים מהסוג הזה. ישראל שצפה בעצמו לראשונה, לא חש חרטה או רצון להתנצל ואמר: "זה המשחק שלי, לא מתחרט על כלום, אם הייתי צריך הייתי עושה זאת עוד פעם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי