דיווח: העברת אלכס טלס מפורטו לפריז סן ז'רמן סוכמה

אלכס טלס
אלכס טלס | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

לפי 'אבולה', אלופת צרפת תשלם לקבוצה הפורטוגלית 25 מיליון יורו בתמורה למגן השמאלי, שרשם עונת שיא עם עשרה שערים ותשעה בישולים בכל המסגרות ויעזוב שנה לפני תום חוזהו

(גודל טקסט)

על פי דיווח שפורסם הבוקר (רביעי) בעיתון 'אבולה', פריז סן ז'רמן, שהוכרזה לאחרונה כאלופת צרפת בפעם השלשית ברציפות, כבר עובדת במרץ על ההכנות לקראת העונה הבאה. לפי העיתון, הקבוצה מעיר האורות הגיעה לסיכום עם פורטו על רכישתו של המגן השמאלי אלכס טלס, שיעזוב את פורטוגל בתום ארבע שנים לאחר שרשם עונת שיא במהלכה הבקיע עשרה שערים והוסיף תשעה בישולים בכל המסגרות.

טלס אמנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך הוא אינו מעוניין להאריך את ההתקשרות עם הקבוצה הפורטוגלית שמבחינתה תשמח להרוויח כסף ולא לאבד את השחקן בקיץ הבא ללא תמורה. לפי הדיווח, פריז סן ז'רמן תשלם 25 מיליון יורו עבור המגן, שנרכש ב-2016 ב-6.5 מיליון יורו מגלאטסראיי הטורקית וכאמור יסיים את דרכו בפורטו בתום ארבע שנים במהלכן רשם 118 הופעות במסגרת הליגה ומצא את הרשת 16 פעמים מעמדת המגן השמאלי.

על כמה שבעת רצון צריכה פריז סן ז'רמן להיות מכך שהעסקה עןמדת להיסגר, יכולה להעיד העובדה כי טלס, אשר נחשב לאחד המלפפונים הכי חמים שהיו לשוק להציע בקיץ הקרוב, עורר עניין רב גם אצל ברצלונה, אתלטיקו מדריד, צ'לסי וקבוצות בכירות נוספות ברחבי היבשת. מי שאמור לעזוב את אלופת צרפת לאור צירופו המסתמן של טלס הוא לייבין קורזאבה שמתקרב לברצלונה ועשוי לתפוס את מקומו של ג'וניור פירפו שמועמד לעזוב.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי