הביקורות נמשכות: "סדרה מלאה בשקרים כדי להאדיר את ג'ורדן"

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

אחרי שנחשף ריאיון מ-2011 ובו מודה MJ שביקש שאייזיאה תומאס לא יהיה חלק מה"דרים טרים", בניגוד לטענתו בסדרה התיעודית "הריקוד האחרון", תקף סנטר העבר קנדריק פרקינס: "לשמחתי אני מעדיף את לברון ג'יימס"

(גודל טקסט)

ארצות הברית סוערת בעקבות הקלטה שנחשפה ביממה האחרונה ובה ניתן לשמוע את מייקל ג'ורדן אומר מפורשות כי הוא הציב אולטימטום לפיו לא יצטרף לנבחרת ארצות הברית למשחקים האולימפיים בברצלונה ב-1992 אם איזייאה תומאס יהיה חלק ממנה, ההיפך הגמור מטענתו בסדרה התיעודית אודותיו "הריקוד האחרון".

כידוע וכפי שניתן היה לצפות בסדרה, היחסים בין MJ לאייזיאה תומאס היו מתוחים, וזאת בלשון המעטה, כאשר שיקגו בולס התחרתה בתחילת שנות התשעים בדטרויט פיסטונס על תואר הקבוצה הטובה בעולם. אחד האירועים המדוברים ביותר עד היום הוא השארתו של תומאס מחוץ לנבחרת ה"דרים טים" שזכתה במדליית הזהב, על אף היותו אחד השחקנים הכי דומיננטיים בליגה, על פי הדיווחים בעקבות בקשת הכוכבים האחרים ובהם לארי בירד, מג'יק ג'ונסון, צ'ארלס בארקלי ומייקל ג'ורדן.

כאמור "הוד אוויריותו" הכחיש שהוא אי פעם ביקש שלא לכלול את אייזיאה תומאס בסגל לארה"ב ואף הוסיף כי היו שחקנים אחרים שרצו בכך ושאם הוא היה נכלל למרות הכל בסגל אז סביר שהאיזון היה נפגע ושהכל היה נראה אחרת, אבל כעת נחשפה הקלטה משנת 2011 ובה הוא אומר לעיתונאי ג'ק מקאלום: "רוד ת'ורן התקשר אליי ואמרתי לו 'תשמע, לא אשחק אם אייזיאה תומאס יהיה חלק מהקבוצה'. למעשה, מדובר בריאיון שהעניק MJ לפודקסט בשם "קלטות הדרים טים", אולם רק עתה הוא זוכה לחשיפה.


ג'ורדן. טענות לשקר נוסף מצדו (Jonathan Daniel /Allsport)

בסדרה, כאמור, מספר ג'ורדן את הפרטים בצורה אחרת לגמרי: "לפני המשחקים האולימפיים ב-92', התקשר אליי רוד ת'ורן ואמר לי שנשמח שאהיה חלק מהדרים טים. שאלתי 'מי יהיה שם?' והוא ענה 'הבחור שאתה מדבר עליו או חושב עליו, הוא לא יהיה'. זו הייתה רמיזה שאני חושב עליו, אבל מעולם לא הזכרתי את שמו".

במקביל, הביקורות נגד מייקל ג'ורדן ו"הריקוד האחרון" נמשכות ואמש היה זה סנטר העבר קנדריק פרקינס בן ה-35, שרק פרק לפני כשנתיים, שטען: "אני שמח שמייקל ג'ורדן הוא לא השחקן האהוב עליי. הוא שיקר, זרק את כולם מתחת לאוטובוס ובסוף היום כל הסדרה התיעודית הזו הייתה בשביל להאדיר את שמו של מייקל ולגרום לכל השאר להיראות כמו נבלים. 'הריקוד האחרון' הייתה סדרת הדוקו-ספורט הכי טובה שצפיתי בה, אבל היא מלאה שקרים ולשמחתי לברון ג'יימס הוא השחקן הגדול ביותר מבחינתי ולא מייקל ג'ורדן".

מי שעוד התראיין השבוע הוא קרייג הודג'ס, שחקן שיקגו בולס שיצא להגנת הוראס גרנט. כידוע, ג'ורדן מאשים את גרנט כמי שהדליף פרטים רכילותיים אודותיו ששימשו את כותב הספר "חוקי ג'ורדן", אלא שהודג'ס גם הוא טוען שגרנט אינו המדליף: "אמרתי זאת בעבר ואומר שוב, זה לא היה הוראס גרנט שהדליף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי