בספרד טוענים: עתידו של חכימי עשוי להשפיע על העברת הולאנד

אשרף חכימי, ארלינג הולאנד
אשרף חכימי, ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

ב"אס" מעריכים כי אם ריאל מדריד תסכים להשאיל את המגן המרוקאי לשתי עונות נוספות, בורוסיה דורטמונד "תחזיר טובה" כשהבלאנקוס ינסו להחתים את הנורבגי

(גודל טקסט)

זה לא סוד שריאל מדריד מעוניינת לצרף את ארלינג הולאנד, גם אם רכישתו לא תתאפשר כבר בקיץ הקרוב. הלילה (בין ראשון לשני) פורסם ב"אס" כי מעבר של החלוץ הנורבגי הלוהט לבירת ספרד עשוי להיות מושפע מעתידו של שחקן אחר בבורוסיה דורטמונד, אשר מושאל מהבלאנקוס – אשרף חכימי.

המצב הוא כזה: הקבוצה הגרמנית צפויה לפנות לריאל בבקשה להשאיר אצלה את המרוקאי מעבר לתקופת ההשאלה שלו המסתיימת בתום העונה הנוכחית, בין אם במסגרת הסכם השאלה חדש או דרך הצעה לרכוש אותו. במדריד לוקחים בחשבון שגם סרחיו רגילון ישוב מעונת השאלה מוצלחת במדי סביליה, מה שיצור עומס בעמדת המגן שבה הרשימה כוללת גם את דני קרבחאל, כאשר גם אדר מיליטאו ונאצ'ו יכולים לשחק באגף.

בין ריאל מדריד לדורטמונד קיים קשר חיובי בשל היחסים הטובים בין נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס למנכ"ל הגרמנים הנס-יואכים ואצקה והספרדים מקווים כי אם יסכימו להשאיל את חכימי לשתי עונות נוספות, דורטמונד "תחזיר טובה" כשהלבנים ינסו להחתים את הולאנד בהמשך, קל וחומר אם המרוקאי יימכר לקבוצה מחבל הרוהר.

חכימי. עתידו ישפיע על הולאנד? (Sebastian Widmann/Getty Images)
חכימי. עתידו ישפיע על הולאנד? (Sebastian Widmann/Getty Images)

מעבר לכך, במדריד מודעים לכך שמשבר הקורונה יקשה עליהם לממן החתמות גדולות, בטח אם הקבוצה לא תזכה בתארים. החוזה הנוכחי של חכימי בריאל מסתיים ב-2021, אך יוארך אוטומטית בשנתיים נוספות אם המגן יהיה חלק מהסגל של זינדין זידאן, כאשר נכון לעכשיו הוא שייך לקבוצת המילואים. בנוסף, אם וכאשר יחזור, חכימי צפוי לדרוש שדרוג משמעותי בשכרו לאור היכולת המצוינת שהפגין עד כה בדורטמונד.

הולאנד. בריאל מקווים שדורטמונד תחזיר טובה (Martin Meissner/Pool via Getty Images)
הולאנד. בריאל מקווים שדורטמונד תחזיר טובה (Martin Meissner/Pool via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי