רכש נוסף: מכבי חיפה החתימה את אחיינו של הוראס גרנט

ג'ראיי גרנט
ג'ראיי גרנט | מכבי חיפה

הירוקים ממשיכים להיערך לחזרת ליגת ווינר סל והפעם הכריזו על צירופו של הפאוור-פורוורד/סנטר, ג'ראיי גרנט. הבעלים ג'ף רוזן: "מדובר במנהיג בעל ניסיון ברמות הגבוהות ביותר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רכש נוסף לקבוצת הכדורסל של מכבי חיפה, שממשיכה לעבות את הסגל לקראת חזרתה של הליגה וצירפה היום (ראשון) את הפאוור-פורוורד/סנטר האמריקאי, ג'ראיי גרנט, שחתם בשורותיה עד תום העונה.

גרנט (31, 2.03) שיחק בעונה החולפת בשטרסבורג הצרפתית ובא.א.ק אתונה היוונית, כאשר במדי שתי הקבוצות לקח חלק בליגה המקומית ובליגת האלופות של פיב"א. הסנטר רשם ממוצעים של 7.5 נקודות ו-4.1 ריבאונדים בממוצע ב-19 דקות למשחק. גרנט שיחק בעבר תקופה קצרה בישראל, במדי הפועל חולון בעונת 2013/14

"ג'ראיי שחקן נהדר", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. "המנהיגות והניסיון העשיר שלו ברמות הגבוהות מתאימים לנו בצורה מושלמת". המאמן דניאל סאואנה הוסיף: "גרנט הוא שחקן מנוסה, המשחק באירופה כבר תקופה ארוכה. הוא שחקן לא אנוכי ואני חושב שהוא יכול לעזור לנו בדרכים רבות".

גרנט שיחק בעברו במספר ליגות באירופה, ביורוקאפ ובליגת האלופות של פיב"א והוא מגיע ממשפחת כדורסלנים ידועה, כאשר אביו, הארווי גרנט ודודו הוראס גרנט, שיחקו בעבר ב-NBA וגם אחיו ג'רמי וג'ריאן הם שחקני NBA בהווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי