יהונתן שופמן חתם בבית"ר, שהצליחה להשאיר את שחר ויסג'י

יהונתן שופמן
יהונתן שופמן | בית"ר ירושלים

בבירה ממשיכים לבנות לטווח הרחוק. אחרי שצירפו את נתן בוזגלו (15) ואושר זכאי (17), הגיעו תורו של המגן השמאלי בן ה-14 שעבר ממכבי פתח תקווה. הקשר, שחוזר נמרצות על ידי קבוצות בליגה, החליט להמשיך

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שצירפה את נתן בוזגלו (15) ואושר זכאי (17), בית"ר ירושלים ממשיכה להסתכל לטווח הרחוק. היום (שישי) הגיע תורו של המגן השמאלי יהונתן שופמן (14), שעזב את מכבי פתח תקווה וחתום בשורות הקבוצה מהבירה וישחק בנערים ג'.

בנוסף, הירושלמים הכריזו על הישארותו שחר ויסג'י בן ה-14, שהחליט כי ברצונו להמשיך לשחק במדי הקבוצה מהבירה. הקשר הצעיר, שנחשב לאחד השחקנים המושכרים בארץ לגילו, קיבל לא מעט הצעות מקבוצות בכירות בארץ, אך כאמור בחר להישאר בבית"ר.

מנהל מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, תומר כרמל, אמר לאחר השלמת העסקה: "עבדנו לא מעט על מנת להביא את יונתן אלינו ולהשאיר את שחר איתנו, למרות ההצעות שקיבל. שני השחקנים הכישרוניים האלה הם חלק מהבנייה והיד עוד נטויה".

כרמל המשיך: "אנחנו עובדים כבר מספר חודשים על התוכנית להגדלת והעמקת כל מחלקת הנוער, כדי לסחוף את הילדים האחרים לרמה גבוהה יותר וגם כדי לבנות את דור העתיד של המועדון, בתקווה שיגיעו גם לקבוצה הבוגרת שלנו. בימים הקרובים נחשוף את התוכנית החדשה שלנו, שצפויה להיות ייחודית ובנויה על מסקנות מהאקדמיות המובילות בארץ ובעולם". 


שחר ויסג'י ותומר כרמל (דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי