ח"כ רזבוזוב לספורט1: "בעבודה משותפת, נחזיר את השגרה למגרשים"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

מתווה חזרת הקהל, שנחשף בספורט1, צובר תאוצה. על פי המתווה, תאושר כניסת קהל כבר במשחקי הפלייאוף, בין אלפים בודדים לשליש מתכולת האצטדיון: "מודה לשר הבריאות"

(גודל טקסט)

"אני מודה לשר אדלשטיין על היענותו המהירה והירתמותו למען החזרת הקהל למגרשי הספורט בישראל. אני בטוח שבעבודה משותפת נחזיר במהרה את השגרה גם למגרשים". כך אמר הלילה (בין חמישי לשישי) חבר הכנסת יואל רזבוזוב לספורט1, זאת כתוצאה מהתגובה שקיבל משר הבריאות, יולי אדלשטיין.

על מתווה החזרה למגרשים, שקורם עור וגידים בימים האחרונים, פורסם בספורט1. כזכור, כבר לפני מספר ימים אישרו גורמים במנהלת ובמשרד הבריאות כי הם נערכים על מנת להחזיר את הקהל. במנהלת מאמינים שתגובת השר היא בתיאום מלא עם המשנה למנכ"ל, פרופסור איתמר גרוטו, שלאחרונה הביע פסימיות בנוגע לחזרת הקהל אך נראה כי הבלימה בתופעת התפשטות נגיף הקורונה שינתה מעט את דעתו.

על פי המתווה, משרד הבריאות אמור לאשר תחילה כניסת אלפים בודדים למגרשים עוד העונה, במשחקי הפלייאוף, כאשר ההערכה היא כי לכל היותר, בכפוף למצב המשק, יותר להכניס בין אלפים בודדים, עד שליש מהאצטדיונים הגדולים.


שינה את דעתו. איתמר גרוטו (אבשלום שושני)

"בפגישה שקיימתי עם שר התרבות והספורט עלה גם עניין ההקלות באירועי הספורט והתרבות", כתב יו"ר הכנסת לשעבר בתגובתו לח"כ רזבוזוב. "בהמשך לשיחתנו היום, אני מבקש לעדכן כי גם נושא החזרת הקהל למגרשים ייבחן בהתאם לעמדת גורמי המקצוע".

אדלשטיין ביקש להבהיר כי ההקלות יכולות להתקיים רק כאשר אינן מסכנות חיים: "ומכאן אני מבקש גם ממך לקרוא לציבור להישמר להנחיות משרד הבריאות, המשך ההקלות תלוי בכל אחד ואחת מאיתנו. התרופפות במשמעת עלולה להביא לגל נוסף ולסגירה מחודשת של המשק".


"נושא החזרת הקהל למגרשים ייבחן בהתאם לעמדת גורמי המקצוע". אוהדי הפועל ת"א (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי