גולסה מחזיק בהצעה מחו"ל, אבל ייפגש קודם עם מכבי ת"א

אייל גולסה
אייל גולסה | מאור אלקסלסי

הקבוצה של ולדימיר איביץ' תתארח באשדוד, הקשר שאמור לקבל דקות ממתין להנהלה לפני שיקבל החלטה אם לחזור לאירופה ומחזיק בהצעה שנמצאת על הפרק עוד לפני עידן הקורונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

 בחודש ינואר האחרון זכה קשר מכבי תל אביב, אייל גולסה, לגישושים ראשונים מחו"ל. התפשטות נגיף הקורונה עצרה בינתיים את המגעים, עם השחקן שהפך להיות חופשי ויכול לנהל מגעים לעונה הבאה, אבל בימים האחרונים נראה כי האפשרות שוב חזרה אל המדף.

לאחרונה החליטו במועדון להגיש הצעה לעונה נוספת למספר שחקנים, בניהם אבי ריקן, גולסה ואיתי שכטר, כשגם שרן ייני ממתין להנהלה. העובדה הזאת גורמת לגולסה לחכות. הוא ייפגש עם הנהלת מכבי תל אביב ואז יחליט לאן פניו מועדות: חזרה לאירופה (שיחק, כזכור, בפאוק סלוניקי) או הישארות במועדון.

סוכני השחקנים ממתינים גם הם לחזרה לשגרה. אחד מהם, שנמצא בקשר רציף עם המועדון, אמר היום: "הכל הוקפא במכבי תל אביב. ממתינים לראות איך יחזרו למגרשים ואז יקבלו החלטות. פרט לארבעת השחקנים האלה, לא יישבו כרגע עם אף אחד".

הערב (רביעי ב-19:00) תתארח הקבוצה אצל מ.ס אשדוד. איתן טיבי כשיר למשחק. מאור קנדיל שיפר את קצב האימונים, אבל עדיין לא ברור האם ישחק. אורוש ניקוליץ' ימשיך להיעדר ואמור לטוס בסוף השבוע לסרביה כדי לטפל בברכו.


ממתינים. אייל גולסה ואבי ריקן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי