הולאנד תקף את השיפוט, קל הודיע: "פתרנו הכל, סאנצ'ו יישאר"

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | Lars Baron/Getty Images

הנורבגי ביקר את החלטות השיפוט האחרונות במשחקים של קבוצתו: "נראה שהחוק עובד רק נגדנו כרגע". המנהל המקצועי של דורטמונד הבהיר: "היו מספר בעיות עם ג'יידון, מצפים שהוא ישחק עבורנו בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד, נכנס כמחליף אמש והשאיר את דורטמונד במירוץ האליפות עם שער ניצחון סופר דרמטי בדקה ה-95, שער שאפילו המאמן, לואיס פאברה חגג בטירוף עד כדי כך שפצע את עצמו. למרות השער, החלוץ הנורבגי הצעיר היה מתוסכל לאחר המשחק, כשלטענתו חבריו לקבוצה נפלו קורבן להחלטת שיפוט שגויה של ה-VAR, בטענה לנגיעת יד.

ההחלטה מגיעה לאחר רצף של טעויות שיפוט במשחקים של דורטמונד, ביניהם ההחלטה המפוקפקת לא לתת כדור עונשין לצהובים-שחורים ב'קלאסיקר' נגד באיירן מינכן, לאחר נגיעת יד ברורה של ג'רום בואטנג. גם במשחק נגד פאדרבורן, דורטמונד ספגו שער מכדור עונשין כשאמרה צ'אן ירד לגליץ' וכדור שנבעט פגע בידו. כשהולאנד נשאל על רצף החלטות השיפוט הוא לא היה נשמע רגוע במיוחד:

"עדיין לא ראיתי את ההילוך החוזר, אבל יש לי תחושה שהחוק לנגיעות יד עובד רק נגדנו כרגע". אמר החלוץ שפתח על הספסל בשני המשחקים האחרונים בעקבות פציעה בברך, ועלה אמש כמחליף במקומו של אקסל ויטסל בדקה ה-61. "הקבוצה הייתה צריך רגל מסיימת מקדימה ואני פשוט חיכיתי להזדמנות שלי ועם הרבה מזל גם הצלחתי לכבוש. זה היה נחמד מאוד"

"היו לנו כמה מצבים וגם ליריבה, אז אני לא רוצה להגיד שהשגנו את הנקודות במזל אבל זה היה משחק מאוד נחמד. דיסלדורף קבוצה מאוד טקטית והם הקשו עלינו מאוד, אבל קבוצות טובות מנצחות גם בימים רעים".

נושא אחר שמעסיק את דורטמונד בימים האחרונים, הוא עתידו של ג'יידון סאנצ'ו במועדון. בעוד הפנומן האנגלי הצעיר מחוזר ע"י כל הקבוצות הגדולות בפרמיירליג, המנהל המקצועי, סבסטיאן קל, התראיין לערוץ 'סקיי גרמניה' והפתיע את כולם "היו לנו מספר בעיות עם ג'יידון בשבועות האחרונים, אבל פתרנו את הכל. הוא משחק נהדר ועושה עבודה מצוינת, הוא חשוב מאוד לנו. כרגע, אנחנו מצפים שהוא יישאר וישחק עבורנו גם בעונה הבאה. השמועות על מנצ'סטר יונייטד וליברפול? אני יכול לאשר שאין בהם כלום"

הקיצוני הצעיר (יליד שנת 2000) רושם עונת שיא בגרמניה עם 20 שערים ו-20 בישולים ב-41 הופעות בכל המסגרות עבור סגנית אלופת גרמניה, ותג המחיר שלו מוערך בכ-120 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי